Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Pul Sana Şarkılar Yazdım Albümü Dinle 2013

Pul 2013 yeni albümü müzik marketlerde yerini aldı.  Sana Şarkılar Yazdım isimli yeni albümü 10 şarkıdan oluşuyor. Albümdeki şarkılarını sizler için tanıtım amaçlı sitemizde yayınlıyoruz. Sitemizde yayınladığımız videolar youtube sitesinden alınmaktadır. Herhangi bir şikayetiniz olursa lütfen youtube sitesi ile iletişime geçiniz...

Pul Sana Şarkılar Yazdım Albümü Şarkı Listesi Dinle 2013



1-Pul Bugün Olmaz Dinle
2-Pul Daimi Tekil Şahıs Dinle
3-Pul Gitme Dinle
4-Pul Sana Şarkılar Yazdım Dinle
5-Pul Küçülttüğüm Hayaller Dinle
6-Pul Hayal Dinle
7-Pul Yanlış Hikaye Dinle
8-Pul Yeniden Dinle
9-Pul Yorulmadan Dinle
10-Pul Şanslı Suçlu Dinle

Pul - Bugün Olmaz - Dinle (2013)
Pul Bugün Olmaz şarkısını sitemizden dinleyebilirsiniz...


Pul Gitme Dinle (2013)
Pul Gitme şarkısını sitemiz aracılığı ile dinleyebilirsiniz. Sitemizdeki videolar youtube aracılığı ile sizlere aktarılmaktadır...



Pul Gitme Dinle Şarkı Sözleri 2013 


Üç günde birikmemiş tüm hayallerim
Herkes kadar herkes gibi bende istedim
Cesaretin yokken zamanı tükettim
Neler oldu biri anlatsın
ben kendimi kaybettim

Duymadan konuşmadan bana bakmadan gitme
Şimdi buz gibi tüm vücudun
Neler oldu ben ne yaptımki

Hayallerim ağır geldi kiralık bedenim
Bir eksilmiş fazlası yok bunu ben mi istedim
Gitme

Söz: Yasin Aydın
Müzik: Yasin Aydın 


Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top