Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>


Antep bugün ağlıyor yar sen yoksun yar 
Yaslar tutuyor 
Seni benden çok seven mi var ki gittin yar 
Elveda Güzelim 
Kıymetini bilirmi ki gittiğin eller yarim 
Unutmuşsun çoktan beni ey güzel zalim 

Seni benim anlıma yazan bu Allah 
Çeke çeke dertleri tükendim usta 
Kara yazılar yazılmış anlımıza 
Eyvallah yar sen beni salla 

Yakarım Antep kralına yallah 
Eğmedik boyun fani hayatta 
Gelmeyin üzerime dünya bir dur 
Bile bile sevdim kul kaderi budur 

Seviyorken kıyamazken ben ona 
Başkasıyla yatar aynı yatakta 
Kaderle cilveleşiyor gözümde 
Yanımıza kardır geçen onca sene 

Onu bana geri ver yada al canımı 
Kömürdenmi yazdın sen alnımı 
Hangi günahımın bedeliki bu acı 
Bulamadı Lokman derde şifayı 

Dön kadın hadi dön gücüm kalmadı 
Ahirette kim verecek hesabı 
Herşey bana seni anlatır oldu
Taner'i beğenmedin oda bir kuldu 

Oynayıp attımı seni bir kenara 
Kötü söyleyemem kıyamam ki sana 
Gelin edecektim ben seni anama 
Sen gelin oldun lüks bi pavyona 

Hangi yüzle geleceksin bilmem 
Gelsen bile eskisi gibi sevemem 
Sende bilirsin çekipte gidemem 
Hevesimi aldım deyipte silemem 

Kısacası güzelim değerimi bilemen 
Sana Allah gibi tapıpta sevemem 
Meydan okuyorum Azrail'e ben 
Almadı bu canımı almadıki neden ? 

Offffffff ulan offfffffff offfff 
Bu haberi aldım beynime kan sıçradı 
Ben 5 senedir ben 5 senedir onun yasını tutarken 
O başkasıyla gönül avuttu 
Beyazlar içinde gelin edecektim ben seni anama 
Şimdi görüyorum ki sen gelin olmuşsun güzelim 
Sen gelin olmuşsun lüks bi pavyona 
Helalim diye helalim diye takacaktım koluma 
Sevdiğim şimdi, sevdiğim şimdi gelin olmuş inci taşlı bir yüsükle lüks bir pavyona 
Sana tek bir sözüm kızım Tanrıdan dileğim 
Kendi cennetinde yanasın ! 
Cehennemde herkes yanar sen cennetinde yanasın 
Beni yaktın ya sende yanasın sendeeeeeeee 

Antep bugün ağlıyor yar sen yoksun yar 
Seni benden çok seven mi var ki gittin yar 
Kıymetini bilirmi ki gittiğin eller yarim 
Unutmuşsun çoktan beni ey güzel zalim



View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top