Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Narkoz Ex - Haketmediğim Son



Ben Seni Sevmek İstemiyorum !!
Aklım İçine Kaçtı Fikirlerini Dışarı Fırlatıp,
Yazmak İçin yazmadım Bir Şarkı Yaptım Ağlayıp..
Ne Kadar Zordu Hasretin Çekilmeyen Yönü
Senden Uzaklaşmak İstedim Fakat Yönüm Kayıp !
Terki Diyar Oldu Kalbim İçime Çektiğim Duman..
Benim Kadar Saftı Kalbim Benim Kadar Fedakar
Senin İçin Değil Evet Kırılmıştı Bir Çok Kez..
Şimdi Uyandırın Beni Be Yoruldum Bu Rüyadan !
Bir Başka Hayallerim Vardı Benim Seninle,
Bi Mutlu Yuvaydı  Özlemim Tam Deminde,
Küçük Bir Kız Çocuğum Olsun istemiştim Hep..
Sen Bir Kalbin İçinde Birkaç Kişiyle Yaşarken!
Nasıl Bir Dilek Tuttum Rabbim İçimi Biliyor Lan !
Haketmediğim Bir Son Çocukluğumun Aşkı Bu..
Katledilen Çocukluğum Gibi Çalındı Gururum
Dostumun altına Yatan Bir Kadın Bütün Sorun Bu ..
Sen Gülünce Bütün Melekler Semada Toplanır !
Cennetin en Güzel Yerinden Sana Bir Yer Ayırdım..
Bu Dünyada Gülmedim Öbür Tarafta Yangınım !
Çok Sıcak Bir Yerdeyim Sen En Küçük Günahımsın..
Hangi Ateş Yakar İçimi Senin Yaktıgın Gibi ?
Eğri Otur Doğru Konuş Elim Eline Değdimi ?
Dokunmadım Hiç Bir Zaman Uzaktan Sevdim Seni..
Yalanlarla Süslenen Bir Aşkın Bu Son Örneği
Bir Kalp Var Ortada İçinde İki Erkek
İki Dostu Birbirine Düşman Eden Bu Gevşek !
Nasıl Bir Sevgi Lan Bu Dokunmayın Yıkıldım
Bir Gün Gelir Kalkarım O gün Beni Zor Bulursun
Ne Yardan Geçti Gönlüm Ne Kahbe Dostlarımdan !
Darılmadım Hiç Birine Hepsi Kendi Yolunda,
Herkes Aynı Şeyi Söyler Hepsi Farklı Rüyada..
Kes Bitir Cezamı Neyse Yatmalıyım Mapusta..
Hayallerim Vardı Lan Sene Benden Oluşan bir Parça,
Küçük Bir kız Çocuğum olsun İstemiştim  Hep..
Nerede Yeminler Nerede Kaldı  Usta ?
Bir Ah Çekip Ağlamaktan Bir Çare Oldu Gönlüm Mapusta..
Gel Otur Yanıma Çek Çek içine  Bitmez bu Gece Usta..
Yazmak İçin Yazmadım Canım Yanıyor Anlayın Zoruma Gidiyor Yeter Artık Anlayın !
Hem Kalbimden Hem Sırtımdan Vuruldum  ! Yıkılmadım Usta ..
Yeter Artık ! Yapılan Tüm Kahbeliklere Karşı Ayaktayım Dizlerim Tutmasada..
Bir Gün Düşüp Kalsamda  Zor Olsada Ayakta Durmak Kahbelerin Yüzünü Güldürmemek İçin Gerekirse Rol Yapacağım !!
Kimseye Bildirmem Düştüğümü Ayaktayım USTA AYAKTAYIM !!!


http://rapsohbet.blogspot.com.tr/2014/02/efecan-sohbet.html



Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top