Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Fundyy  Arsız Bela - Sordunmu Giderken


Arsız Bela
Fundyy & Arsız Bela - Sordunmu Giderken
FuNdyy

Yarimdin ellerimden tutmuştun sen severken
bu şehir bizim şahidimiz sordunmu hiç giderken
bastığın toprak olsa kabul etmem artık seni
yaralı şu gönlüme vurdum kilidi

ARSIZ BELA

Işıklarımı söndürün bugün ölüm biraz yakın
bu şehrin en derin yerinde mateminle kalacam
birgün yüzüm güler elbet bu son baharı yaşarken
Ve unutulan son bir aşkı göreyim sen bana koşarken
Benimle kalmalıydın desem de yetmedi
her bir gün içim yanar umutlarsa tükendi
nedensiz ayrılıkmış nedenler var gülüm
öyleyse gelde gitme sensiz ben hergün öldüm
Yazamıyorum kağıt kaleme düşman oldu ellerim
Her bir sözde gel diyorum anlamadın sevgilim
Kaç günahı işledim senin adınla başlıyor
Allah’ım bu nasıl birşey gözlerim açılmıyor
Ben senin yolunda beklerim sen hiç beni görme
Giden Gelmiyor ne yapmalı beklemek çaremi
Senin yüzünden ulan bozdum işte dengemi
İstediğin oldu ben öldüm teşekkür et hadi …

Ben yanarım sen sözünde durmadın
Çok erken bu gidişler sormadın
Yok artık dönemezsin geriye
Çok yoruldum artık usandım

FuNdyy

Yarimdin ellerimden tutmuştun sen severken
bu şehir bizim şahidimiz sordunmu hiç giderken
bastığın toprak olsa kabul etmem artık seni
yaralı şu gönlüme vurdum kilidi

View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top