Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Arsiz Bela  Esmer Maruz Tut Elimden Öl de bi

   
Arsız Bela
Arsız Bela & Esmer Maruz Tut Elimden Öl de bi
ARSIZ BELA

Karalıyorum bir kaç satır haberin olsun istedim
Cana yakın konuşmadım bu kezde ben öl istedim
Tenin şimdi bilmiyorum kimlerin oyuncağı
Acımadın ve yıktın kurduğumuz salıncağı

Alnın açık gezme sakın biliyorum tüm olanları
Ben bir hiçim biliyorumda senin şimdi adın ne
Tarifin imkansız oldu kalite düştü zamanla
Yavrumuzun hesabı var bir piç doğur bak kocanla

Hiçbir Kanun affedemez yaptığın ihaneti
Kimse bilmesin istedim susup öyle kalmalıyım
Duyduğum bir kaç lafın inan kıyamet alameti
Ben sevince şerefsizim hayır kadın şerefsizi

Hayatımda bir kaz ağladım bir adamın arkasına
Küçük bir çocuktum henüz gel be adam bak oğluna
Şimdi yakışmaz ki ağlasamda senin uğruna
Gördüğüm en son adamdı 2004 baharında

ESMER MARUZ

Zarar vermek istiyorum kurduğun hayallere
Sonra mahkum etmek istiyorum girme cennete
Harammıydın bu kalbimde başka sevda olmasın
Sana haremlidir bu yüreğim başka birisi olmadı

Azda olsa biraz düşün gözümden yaş akmasın
Öyle bir gece olsun ki sabahlar kan ağlasın
Gittiğin o gün sade özleminden ibaret
Unuttummu sanıyorsun bu en büyük cehalet

Kendini bilmeyen kendine gel senin sonun yok
Geç kalacaksın film bitince senin rolün yok
Ölüm kucak açsa bugün hiç çekinmeden giderim
Yokluğun yok olmuyor giden gider acım derin

Mühürlü gözlerin şimdi bir baksa içim gider
Derinde tuttuğum karar oldu aşka ben kefil
Bir kuş olup uçmasakta gökyüzünde birleşip
Bir tabutla gel yanıma tut elimden öl de bi ..

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top