Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi Styla - Aşk Zina Olmuş

Asi Styla - Aşk Zina Olmuş

Merhaba usta dün yine karakolluk oldum haberin var mı  ?
Nezarette yazdım bu sözleri özgürlükle mapus arasında gidip geldi bu serseri
Yavaş dostum yavaş
Dinle güzel insan hiç bişey olmamıştı bu kadar dilediğim
Belkide sen haklıydın ben senin gözünde bir serseriydim
Kolu kısa tişört giyemezdim kollarıma zarar vermiştim
Utandırırdım seni yanında gezemezdim
Ama sende şunu bilesin sende şunu bilesin
Taktığın o yüzük ulan benim böyle olma sebebim

Şimdi dostlarım dinleyin anlatacam derdimi
4 yıl oldu kahpe soylu çekmedim mi derdini ?
Suratına tükürsemde utanmassın ki gülüm
Ben derdimi anlatırım lanet olsun rapime

Herşeyden uzan bir yerde ağladın mı derdine
Al jileti eline ve vur derinden derine
Gözlerimde kararıyor bu insanlar yüzüne
Gözlerimde mosmor oldu inan senin yüzüne

Kapkara gözlerinin etkisinde bıraktın
Seviyorum demesi anladımki yalandı
Hayat denen bu yolda uğramaz mı mutluluk ?
Ömrümüzü harcadıkta aşk yolunda yorulduk

Sahte dostlar her tarafta bıktım artık yardım et
O geri gelsinde bana rapmiş onu siktir et
Ben gözümden sakınmıştım o simsiyah gözleri
Bakın hele kahpeye gitti benden el gibi

Zorluklarla büyüdüm ben bu küçücük dünyada
Yalan olan sen değildin aşkımızdı baksana
Derdime derman yok bıkmışım bu hayattan
Her gün geri gelmen için yalvarırım Allaha

Ben bir kahpe uğrunamı aldım elime kalemi ?
Mürekkep yetmedi bak akıttım bu kanımı
Sayfalara değil gökyüzüne yazdım adını
Sevgilinle mutlusun lan ayır bacaklarını

Aşk zina olmuş lan herkesin bu dilinde
Çeşit çeşit maddeler var bakın şimdi elimde
Yalan olmuş bütün aşklar yalan olmuş bütün sevgiler
Sevmekten vazgeçtiler yatağıda görenler

Unut dedin sen bana unutmak kolay mı ki ?
Sevmeyi sen deneseydin belki yüzüm gülerdi
O züppe soyacak belki üstündeki gömleği
Ölüm günüm olsun o gün gel azrail al beni

Yüzüğü takmış eller aldı beklediğim o esmeri
İnşallah mutlu olur gençliğimin katili
Yatırdılar musallaya açık kaldı gözlerim
1.5 metre kefene sarıldı bu bedenim

Amellerim çok kötüymüş azrailden öğrendim
Fazla sevmek günahmış kör oldum görmedim
Sordu sorgu melekleri sen nasılda severdin
Kıskanırmış melekler bunu çok geç öğrendim

Şimdi cehennemde beni bekler büyük bir hesap
Ben bu genci Allahım rahmetinle yargıla
Günahım çok sevabım yok etme Rabbim sen azap
Ben istemem böyle olsun kandırıldım Ya Rab

Benle beraber yanmasın o kalbimden bir parça
Yarısı bak onda kaldı al ömrümden ona kat
Allahım affetsin seni benden medet bekleme
Bir duman geldik işte son deme



Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top