Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi Styla - Senden Bana Kadın Olmaz

Asi Styla - Senden Bana Kadın Olmaz
Vurdun Beni Yaktın Beni, 
Uzun Oldu Sen Gideli, 
Yine Nerden Çıktın Deli, 
Gayri Unutmusken Yaar, Tam Unutmuşken 

Sinem Yanar GözLer AqLar 
Benim haLime Eywah Dostlar 
Eski Yaram Küllenmişken 
Çıkıp Geldi Yaar Tam Unutmuşken 

Onu benden cok bi seveni varmış 
benim esmer melek hayale dalmış 
yar diye diye baqrım yanmış 
melek sanardım ben şeytanmış 

ne güzel söylemiş En güzeL ALLAH 
kul hakkıyla kul karşıma çıkma 
unutma gencliğim sana haramdır 
ALLAH'ım Onu yandır yandır 
O Pencereden Acıyıpta Bakarmış 
Ha Siktir Ordan Gel Bunu Kandır 

Bir Çok kulun canını yaktım ALLAH 
dönüpte şöyle bakar diye ona 
boşyere kendimi qocalamışım 
demekki kapında boş yere yattım 

geldiginde şöyle bi dönüp baktım
kendimden utandım Lan utandım 
kendini beğenen zavallı şımarık 
ben kula nasılda oldum aşık 
Anamın Tek Tırnağı Olamazsın 
Affet Anam Seni Boşyere Kırdım 

İnsan Sarhoşken konuşurmuş. 
konuşurken dertleri unuturmuş 
gerçekleri söylermiş DinLe 
Zoruna Gitmesin Rajonda Böyle 
Esmer Ben Seni Çok Sevdim BE 
O Zübbeden Farkım Budur İşte. 

Seni Ben Hak Ettim O Deqil Kadın 
Ben Sana Yandım Sen Ona Yandın 
Ben Gibi 3'te 1 kadar Baksın 
Gözüm Arkada Kalmaz İnan Ozaman 

Hep Soruyorsunuz Kim Bu Kız 
Sendeki nasıl bir aşk 
Farkında olmadan bağlanmıştım ben ona 
Alay Ettiği aşkı vermişti o elime 
hani hep derdim ya en güzel aşk karşılıksız olanmış 
yanılmışım en gerçek aşk ilahi aşkmış 
ALLAH'a Aşık Olanı ALLAH yanına alırmış 
Ben ALLAH'a Aşığım Sendeki Bir Kuklamış 
Çok Geç Vardım Farkına 
Senin Gözlerin Senin Tenin Senin Kokun 
Hepsi Yapmacıkmış 
Senden Bana Kadın Olmaz 
Haberin Yok Haberin Yok 
Sendeki Ceset Ruhun Hayaline Dalmış.



View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top