Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Arsız Bela
Arsız Bela - Emrine Amadeyim

Bekleme git artık ayrılık vakti geldi
Candan öte sevmişim değerini bilmedin
Vur dedim yok dedin süründüm öldürmedin
Kabahatse sevmeler ben çekilir giderim

Biraz dinle şimdi bak bu son satırlarım
Cesaretmi diyordun al işte karşındayım
İçinde kalmasın ne varsa söyle şimdi
Öyle bakma delireceğim ben yolun sonundayım

Hayal kuruyorum kusura bakma bende böyleyim
Bir resimle sabahladım usanmadan konuştum
Şimdi delirmişim öyle diyorlar bu halime
Ben seninle sarhoş oldum aşığım bu katile

Canımı yakmak istiyorsan Emrine Amadeyim
Bir silah bulup geleyim hemen burada bitirelim
Kimse duymasın sesimi çıkarmam ki ben meleğim
Gözlerimden akan bir yaş kurur gider neyleyim

Küçük bir ev istiyordun cam önünde çiçekler
Ufak bir bahçemiz olsa yavrumuzla süslenen
Şimdi yıktın herşeyi hiç birşeyden eser yok
Yavrumuz seninle öldü umutların katili

Bir harebenin içinde buldum öyle resmini
Bir büyük devirmişim kaybediyorum kendimi
Bir kadehde sen al gülüm, anlat öyle dinlerim..
Bir değilde bin can olsun fedadır ve sevdiğim

Sevmediğini biliyorum yalandın ve oynadın
Aldatınca mutlu olan bir çok yezit tanıyorum
Tamam Tamam be yeter Ben seni Çok seviyorum
Hazırlan düğün günümüz Bir taputla geliyorum



NAKARAT

Bekleme git artık ayrılık vakti geldi
Candan öte sevmişim değerini bilmedin
Vur dedim yok dedin süründüm öldürmedin
Kabahatse sevmeler ben çekilir giderim


View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top