///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

40 Yaş Sohbet
40 Yaş Sohbet

40 Yaş Sohbet 40 yaş arkadaşlar sizleri unuttuk sanmayın.Her yaşa uygun sohbet sayfamıza 40 yaş sohbet i de ekliyoruz.Bilmeyen kalmadı a...

Devamı »

Camda Sohbet,Camda Kameralı Sohbet
Camda Sohbet,Camda Kameralı Sohbet

Camda Sohbet Saygıdeğer kullanıcılarımız bugünkü yayınımız camda sohbet ile ilgilidir.Bildiğiniz üzere rap sohbet başlı başına bir mar...

Devamı »

Olgun Bayanlarla Sohbet
Olgun Bayanlarla Sohbet

Olgun Bayanlarla Sohbet Evet rap sohbet sakinleri uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyiz.Bildiğiniz üzere yılların deneyimi olan site...

Devamı »

Kaplumbagaları inceliyoruz
Kaplumbagaları inceliyoruz

Kaplumbagaları inceliyoruz   Bugünkü yazımızda javasız sohbet chat sakinleri. Kaplumbagalar sürüngenler sınıfına girerler . 4 ayaklı ...

Devamı »

Uğur Ola Irmaklar
Uğur Ola Irmaklar

Taşımadı ırmaklar bu sahilden gelen suları . Aka aka kayaları deldiler ve yol bularak ilerlediler. Irmakların akış hızları o kadar hızlıydık...

Devamı »

Danimarka'yı Tanıyalım
Danimarka'yı Tanıyalım

Danimarka bilinen kuzey Avrupa ülkelerinden bir tanesidir rap sohbet sakinleri .. Avrupanın kuzeyinde yer alan Danimarka'nın başkent...

Devamı »

Kadim Dostum
Kadim Dostum

Anlatim seni kaddim dostum. . Bir varmış bir yokmuş Allahın gargaları çokmuş rap sohbet sakinleri. O gün günlerden çarşamba imiş . Ne der...

Devamı »

TSYK  Seçimleri Bugün Yapılıyor
TSYK Seçimleri Bugün Yapılıyor

Türkiye Gündeminde bugün TSYK seçimleri yapılıyor . Büyük illerimiz olan İstanbul İzmir Ankara'da seçimler saat 00:09 ve 17:00 saatl...

Devamı »

Ortamdan Google Kareleri
Ortamdan Google Kareleri

Bu nasıl devedir demeyin . Üzerine kamerayı yerleştirmişler abudabi çölünde gezdiriyolar kamerayla deveyi. Nasılmi ? Google; deve üzerine k...

Devamı »

Beni Düşünme
Beni Düşünme

Ahmet kaya'dan Resul Dindar seslendiriyor sizler için söylüyor rap sohbet sakinleri.  Kendine iyi bak Yanyana geçen geceler unutulu...

Devamı »

Vay harputlular vay
Vay harputlular vay

Vay harputlular vay . sizleride bu sitede görmek ne kadar güzel. Şarkılarınızla güzelliginizle yanımızdasınız ya helal size. Harputlular naz...

Devamı »

Böyle Gelmiş Böyle Gider
Böyle Gelmiş Böyle Gider

Garipler çile çeker , Hayat böyle gelmiş böyle gider.. Javasız sohbet chat sakinleri.. Ferdi baba söylemiş bir de güzel söylemiş. Yazımızın...

Devamı »

Tan Vakti Muhtemeli
Tan Vakti Muhtemeli

Tan Vakti sabah ayazının başladıgı, güneşin dünya üzerindeki parıltılarını gösterdigi ana kadar geçen zamana denir, sohbet vaktinde. Her...

Devamı »

Yok Böyle Bir Şey - Özer Atik
Yok Böyle Bir Şey - Özer Atik

Sizlere slow müzik dinleticem Rap sohbet sakinleri Özer Atik seslendiriyor ve diyor ki Yok böyle bir şey yorumlarınızı bekliyorum.. YO...

Devamı »

Vur Kadehi Kadehlere
Vur Kadehi Kadehlere

Vur Kadehi Kadehlere bir daha dolsun , atın ölümü arpadan olsun, diyor Berhan Arısoy Şarkımız bizimmekan sohbet sakinlerine armaganımız ...

Devamı »

Üsküp'ü Tanıyalım
Üsküp'ü Tanıyalım

 Sevgili rap sohbet sakinleri sizlerle Üsküp şehri ni tanıyacagız. Tarih boyunca Krallıklara hanedanlıklara Makedonya cumhuriyetine baş...

Devamı »

Yeni Egitim Dönemi Başladı
Yeni Egitim Dönemi Başladı

slm herkese bizimmekan sakinleri. Bugün gündemimizde okullar var . Açılan okullarımızda binlerce ögretmen ve ögrenci için ders zili çaldı....

Devamı »

Hor Görme Garibi ~ Serdar Ortaç
Hor Görme Garibi ~ Serdar Ortaç

Sevmiyorsan hor görme bari .. Benimde Senin gibi Allahım vardır . Gönlümüzde firariyiz desekte kalpte bunu beceremiyoruz. Kaldıgımız zamana ...

Devamı »

Ramazan Çelik İçtim Rakıyı Çektim Şarabı
Ramazan Çelik İçtim Rakıyı Çektim Şarabı

Ramazan Çelik sizlerle rap sohbet sakinleri İçtim Rakıyı Çektim Şarabı   Ramazan Çelik İçtim Rakıyı Çektim Şarabı

Devamı »

Gül Çiçegi Tanıtımı
Gül Çiçegi Tanıtımı

Gül çiçegini tanıyalım bizimmekan sohbet sakinleri.   Gül çiçegi dikenleriyle var olan nesnel bitki türüdür . Gül çiçegi o kadar meşhur...

Devamı »

Sev dedinde
Sev dedinde

Sev dedinde sevmedimmi , Öl dedinde ölmedimmi , diyor Selma istanbullu Şarkısı nda javasız chat sohbet sakinleri. Bir söz yazdık altından bu...

Devamı »

Aslı Güngör -  Bana seni Gerek
Aslı Güngör - Bana seni Gerek

Hak aşıgı Yunus Emre sözlerinden derlenen şarkıyı siz bizimmekan sohbet sakinleri için hazırladık. Sözleri ni okuyup müzigiylede coşmaya va...

Devamı »

Hande Yener - Naber Şarkısı
Hande Yener - Naber Şarkısı

Hande yener Naber şarkısı yla yine zirvelerde. Sevilen sanatçılarımızdan olan Hande Yener bu yeni ve cici şarkısıyla da sevenlerinin gönlün...

Devamı »

Yaşanan  Feribot Kazaları
Yaşanan Feribot Kazaları

Son zamanlarda yaşanan feribot kazaları insanların yüreklerini ağzına getirdi. Ya önlem alınmıyor yada dikkat edilmiyor. Feribotlar can ta...

Devamı »

Kantaron Otu Tanıtımı Faydaları
Kantaron Otu Tanıtımı Faydaları

Bugünkü yazımızda Javasız sohbet sakinleri ne Kantaron otunu tanıtacagız. Kantaron otu ülkemizde Temmuz ve Eylül ayları arasında orman kıyı...

Devamı »

Analarımızın hakkı ödenmez
Analarımızın hakkı ödenmez

Selam! bizimmekan sohbet severleri. Gün içinde okudugum bir alıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. Eminim ki nedir diyeceksiniz. Yazalım ...

Devamı »

Afra Tafra Grubu - Kaderimin Oyunu
Afra Tafra Grubu - Kaderimin Oyunu

Afra Tafra grubunu tanıtmaya çalışacagiz rap sohbet severler.Afra Tafra grubu Ankara'da kuruldu. Reggea, Latin, Raggamuffin tarzında...

Devamı »

92. Yıldönumu Olan 30 Ağustos Törenleri
92. Yıldönumu Olan 30 Ağustos Törenleri

Bugünün anlam ve önemine dikkat çekmek istiyorum bizimmekan sohbet userleri: 30 Agustos zafer bayramı bugün katılımlarla gerçekleşti ve y...

Devamı »

Gezegenler Hakkında Tanımlı Bilgi
Gezegenler Hakkında Tanımlı Bilgi

Bugunkü yazımızda Gezegenler hakkında tanımlı bilgi miz olsunmu Rap sohbet severlerimiz. Galaksiler arasında gezinti ye çıkalım istedim. Dün...

Devamı »

Ölüm Sıcak Karşılıyor Beni
Ölüm Sıcak Karşılıyor Beni

Metallica - Fade To Black  Metal Rock dinleyicileri için bugün; Javasız sohbet platformumuzda paylaşıyoruz sizlere, keyif alırsınız umuy...

Devamı »

Anavatanımızda Yabancılaştırıldık
Anavatanımızda Yabancılaştırıldık

 Anavatanımızda Yabancılaştırıldık Anavatanımızda yabancıyız artık . Türkleşelim derken daha da yabancı olduk memleketimize. Elin suriy...

Devamı »

Can Özüm Söyle Gökhan Tepe
Can Özüm Söyle Gökhan Tepe

 Gokhan Tepe - CanÖzüm Ömür göçmeden hayat bitmeden gel, vedamızı etmeden gel, ölümüne yaşarken gel Sadece gel diyoruz bizimmekan sohbet ...

Devamı »

Masmavi Bogaz Güzelliğindeki İstanbul
Masmavi Bogaz Güzelliğindeki İstanbul

 Masmavi Bogaz Güzelliğindeki İstanbul Hatırmı kalır canmı dayanır Rap sohbet severlerimiz. Geçmişe A nılar yolculuğumuz olsa  ve 1965 İs...

Devamı »

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top