Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>

senin bana bıraktığın defteri açtım şimdi 
okurken ellerimden çok yüreğim titriyor 
biliyormusun yazdıklarımı 
hergün bıkmadan usanmadan okuyorum 
belkide şimdi saçmalıyorum dinle işte 

yıldızlara seni sordum gelmez dediler 
dönmez dediler yeniden olsa sevmez dediler 
kara gözlüm 

duygusal ritimlerimle geldim bugün sana 
dışardan hayat güzel yar içimde bir fırtına 
anam derdi her zaman oğlum emanet Allaha 
Allah Allah olduda kulları değil ana 
duman dediklerim varya faydası yok insana
bir köşemde resimlerim bir köşemde hatıra 
ölümle kalım arası ince çizgi hayata 
eğer annem olmasaydı zor kalırdım ayakta 
dualarla doğmadım ki bedduanla öleyim 
azrailim bugünde gelme ben doğarken ölendim 
isyanım Allaha değil Allahsıza bilesin 
demir demir pranga var sanki senin hasretin 
uyku nedir unuttum ben yarınlara küskünüm 
her seferde diyordum ya ben doğarken ölmüşüm 
kimse bilmez halimi bu çocuk neden böyle 
haram bilmeyen ellerim bugün neden bir ipte 
bugünlerde böyleyim ben dumanlardan bir beste 
sen varken olmuyor ki unut demek beynime 
lutfedilmez bir göç var bugünlerde üstümde 
ister gel ister gelme artık senin gönlüne 
ben böyleyim yolunu beklediğim güzel 
ister gel ister gelme artık senin gönlüne 

yıldızlara seni sordum gelmez dediler 
dönmez dediler yeniden olsa sevmez dediler 
kara gözlüm




View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top