Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Arsız Bela
Arsız Bela - Toprak Kabul Etmesin Seni

Yaralıyım Senin elinden gel gör hallarımı yar
Çok zor sensiz olmak çok zor ayrı kalmak Gel gör hallarımı yar

Şuanda bu kalemi kırmak istedim
Gözlerini unutup ölmek istedim
Döndüm ardımda hiç birşey yok
Ben Azrail'i sevmek istedim

Ben utanmıyorum Hiç birşey yok
Allah'ıma bin şükür karnım tok
Sen kendini sattın güzelim bak
Beni bana bırak başka bir yol yok

Seni tanıdığım güne lanet olsun
Şimdi kucaklardamı geziyorsun
Helalim aşkım derdim ben
Namıdiyar bir Orospu oldun

Zoruma gidiyor lan kızmayın bana
Ben bugün bu canı vereceğim Allah'a
Şimdi çıkarsalar seni Meydana
Beş kuruş verirsem yazık bana


Sen vardın bir sen olacaktın
Allah'tan sonra sana taptım
Şimdi tüm zaferler senin olsun
Edebiyette hesabın sorulsun

Benim tek bir sözüm var dinle
Sende yürek yok kimseyi sevme
Topraklar kabul etmesin seni
Allah'tan bul gelme ben gibi


Yaralıyım Senin elinden gel gör hallarımı yar
Çok zor sensiz olmak çok zor ayrı kalmak Gel gör hallarımı yar


View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top