Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi Styla - Doktor

Asi Styla - Doktor

Ameliyatın nasıldı diye sorma doktor
Yaraların iyileştimi diye sorma doktor
Sen ameliyatı eksik yaptın doktor eksik yaptın
Sen benim yüzümü, şeklimi, şemalimi değiştirdin ama
Ya kalbimi doktor ya kalbimi değiştirebildin mi ?
O yari bana bana unutturabildin mi ?
Sen ameliyatı eksik yaptın doktor

Günaydın anneciğim günaydın babacığım
Yine sabah oluyor ( Sabahlar olmaz )
Evde sabah olmaz deme orda günler geçmez deme
İçime sancı doluyorrrr

Hadi çek babaaaaaaaaaaaaaaaa

Bir yaz yağmuru gibi üzerime yağ
Ben bir çiçektim hasretim suya
Güneşimi söndürdüler garip ana
O yare söyleyin sıkarım kafasına

3 kuruşluk insanlara sattın
3 kuruş için  mi yatağına yattın
Sus deme ağlama sen beni yaktın
Kaltak dinle rapimle çoştum

Günaydın aşkım günaymadı bana
Doğmadı güneşim varamam sabaha
Evlenip kadın olacakmış o adama
Duymasın görmesin gelmesin mezarıma

Vur mezarcı kazmayı sen mezara
Hocamda duruyor başımda namaza
Kahrımdan dertlere düştün ana
Tek bir çocuktum gariban babama

Onların ahı yaşatmaz seni
Ben bi çiçektim kopardın beni
Yüreği yanan dostlarım dinlesin
Ben bir örneğim kimse sevmesin

Yanmasın yüreği anaların artık
Taşlar basmasın bağrına analar
Benim anam ağlar saçında aklar
Benden bu kadar elveda dostlar

Burası Gaziantep aşkların ve sevdaların yalanca yaşandığı şehir
Burası Gaziantep dostun dostu sırtından vurduğu şehir
Ve burası yine Gaziantep Asi StyLa nın aşkının örnek olduğu şehir
Burası Gaziantep biz Gaziantep çocuklarıyız
Ölümden korkan namerttir sevdiği uğruna ölüme gitmeyen şerefsizdir
Biz Gaziantep'liyiz kızım yüreğimizde dilimiz gibi merttir mert

Günaydın anneciğim günaydın babacığım
Yine sabah oluyor ( Sabahlar olmaz )
Evde sabah olmaz deme orda günler geçmez deme
İçime sancı doluyorrrr





Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top