Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Arsız Bela
Arsız Bela - Hesabımız Var

Ben Ağlarken sen güldün
Acımadın sen bana
Hesabımız var gülüm
Senle öbür dünyada

İnsan gelip sormaz mı
Bir Selamın salmaz mı
Bin yıl geçse unutmam
Yaptığın bu hatayı


Gel şöyle otur biraz dertleşelim kardaşım
Bakma gözlerimden akan yaşlar oldu sırdaşım
Yirmi yıl be kolay değil anlatılmıyor
Küçük bir çocuk ne yapar sevdi işte bilmiyor

Bir sonbahar akşamında tanımışım masal gibi
Gözlerinde bir bakış ki aşık etti lan beni
Fakat bilmiyordum başkasıyla gönlü çakışmış
Benimki ise sade öyle bir bakışla yanılmış

Neyse Seviyorum demişti inandım düşünmeden
Gençliğim ne varsa verdim ulan haybeden
Zararıyla gitti öyle tek bir cümle söylemeden
Bense böyle sarhoş oldum el dilinde bilmeden

Giden gitti gelmiyorda benim aklım onda kaldı
Bir selamdı istediğim çok mu gördü anlamadım
Sabreden bu aklımında mecali yoktur artık
Hakkım helal etmiyorum öbür dünyada yandın


Ben Ağlarken sen güldün
Acımadın sen bana
Hesabımız var gülüm
Senle öbür dünyada

İnsan gelip sormaz mı
Bir Selamın salmaz mı
Bin yıl geçse unutmam
Yaptığın bu hatayı


View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top