Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Arsız Bela
Arsız Bela - Derdi Bilmez Eller
Kime gitsem aynı derde yanıyor
Yara açmış zaLım hergün kanıyor
Derdi bilmez eller haber salıyor
Yanıyor yüreğim gel kurtar beni


Yine bir sabah gözlerimden aktı kanım dur dedim
Haber geldi uzaklarda bekleme gel vur dedim
Can gidiyor ellerinde telaşım budur benim
Sen silahta bir kurşun ve ben nöbette bekledim

Düşmanın zayıf silahı durduramaz sevgili
Aklımın zifirli günü hasretin saf öyküsü
Korkuyorum hiç ses etme bulur alırlar seni
Şimdi sen tetikte ben önünde vur öldür beni

Servetim umutlarım bir an gelirse harcarım
Sevdiğim gelir sorarsa işte böyle anlatın
Söyleyin bir aşkı vardı bu şehrin dışında kaldı
Tek bir resim ellerinde gidişi bir sonbahardı

Tek bir damla yaş akmadı yağmurun aşkı vardı
Kurudu gitti dallarında sonbahardı yaprağın
Ben yıkılmadım gözümde kaldı siyah saçların
Şimdi sürgünüm cezamı çekip mühebbet yatarım !



Kime gitsem aynı derde yanıyor
Yara açmış zaLım hergün kanıyor
Derdi bilmez eller haber salıyor
Yanıyor yüreğim gel kurtar beni


Sebebim oldu seneler yakanım oldu sevmeyi bilmeyen kalleşler
Gündüzün şafkı kalmadı gecemde adaletin şerefi şerefsizlerin elinde
Yaşamayı ölümle tadan canların kalbi yerlerde şimdi haramsa bana gülmek kaderde varsa yenilmek
Bırakıyorum sevdamı unutsun yere batsın verdiğim onca emek ...


Kime gitsem aynı derde yanıyor
Yara açmış zaLım hergün kanıyor
Derdi bilmez eller haber salıyor
Yanıyor yüreğim gel kurtar beni

View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top