Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*


Mavi Işıklar - Dünden Bugüne Albümü Dinle

Mavi Işıklar 4 şarkıdan oluşan Dünden Bugüne isimli maxi single müzik severlerin karşısında... Albüm 4 Mart 2013 tarihinde müzik marketlerde yerini alacak... Dünden Bugüne isimli albümü rapsohbet.blogspot.com farkıyla dinleyebileceksiniz.

 Mavi Işıklar - Dünden Bugüne Albüm Şarkıları 2013

1-  Mavi Işıklar - Fısılda - Dinle
2-  Mavi Işıklar - İşte Çözüm, İşte Sofra - Dinle
3-  Mavi Işıklar - Helvacı - Dinle
4-  Mavi Işıklar - İyi Düşün Taşın - Dinle


Gece Yolcuları - Yarim Ve Yalnız - Dinle

Gece Yolcuları - Aldatıldık Arkadaş - Dinle 2013
Aldatıldık Arkadaş isimli şarkıyı sizler için yayınlıyoruz iyi dinlemeler...

Aldatıldık Arkadaş Şarkı Sözleri / Sözü

Aldatıldık arkadaş yine bu gece
Aldatıldık arkadaş yine bu gece
Vurup gidenin de adı arkadaş
İlahi taktir gibi değil mi sence de
Vurulduk arkadan hançerlendik sinsice
Vurulduk arkadan hançerlendik sinsice
Sarhoşum arkadaş elimde bir şişe
Yine coştum arkadaş rengârenk bir gece
Yalnızlığın o soğuk kollarında
Ağladım arkadaş dertler derya deniz yine bu gece
Ağladım arkadaş dertler derya deniz yine bu gece
Yıkıldım arkadaş bu gece en derinden
Yıkıldım arkadaş bir dostun ellerinden
Vurup gidenin de adı arkadaş
Nasıl bir oyun komik değil mi sence de
Üzüldük arkadaş hançerlendik sinsice
Üzüldük arkadaş hançerlendik sinsice
Vurulduk arkadaş hançerlendik bu gece
Aldatıldık arkadaş dertler derya deniz yine bu gece
Aldatıldık arkadaş yuh olsun bize
Gece Yolcuları - Affedecek Misin - Dinle
Gece Yolcuları 2013 Affedecek Misin isimli şarkıyı dinlemenizi öneriyoruz. Yeni albümü piyasaya çıkan Gece yolcuları'nın yeni şarkılarını video-soz aracılığı ile dinliyorsunuz. Sitemizdeki videolar youtube sitesinden alınmaktadır..

Gece Yolcuları - Affedecek Misin - Şarkı Sözleri 2013
Çok geç tanıdım seni
Ne de cabuk kaybettim sanki
Hiç bitmeyecek bir rüyaydın zannettim
Şimdi hasta bir cocuk gibi sokağa hasret
Dalarak hayallere yaşadım sanıyorum

Affedecek misin beni tekrar sevecek misin
Yoksa beni hayatından silecek misin sarkisozu.info
Ya beklerim sonsuza dek yada biter giderim
Ölüm beni bulmadan gelecek misin
Gece Yolcuları - Neden - Dinle
Gece yolcuları yeni albüm şarkılarını sizlere ilk video-soz.blogspot.com tanıtıyor.  Gece Yolcuları Neden şarkısını dinleyiniz...Youtube aracılığı ile yayınladığımız videolar için herhangi bir şikayetiniz olursa lütfen youtube sitesine başvurun...

Gece Yolcuları - Neden Şarkı Sözleri

Özlemin Hiç Bitmiyor
Nasıl Bir Acı Bu Hiç Geçmiyor
Senssizlikle Dolu Bu Hayatta
Bilmemki Hangi Zor Gün Başlıyor
Neden Neden Üzülüyorum
Neden Neden Bu Kalp Unutmuyor
Her Şeyi Bu Aşk Oyununda
Hayat Bana Hep Başrol Veriyor
Dönecekmişsin Gibi Bekliyorum Hala Seni
Umutlarımı Kırma
Sevdim Deyipte Bir Gün
Seni Kandırırlarsa Nolur Sen Onlara Uyma

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top