Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Narkoz Ex - Haketmediğim Son PART II
Narkoz Ex - Haketmediğim Son PART II


Akıl mı Kaldı Şimdi Bende Fırlatacak Fikirmi ? 
Yazmak için Yazmadım Fakat Bugünde Delirdim !
Ben Her Saat Ölümle Koyun Koyuna Yaşarken Siz Aynı Yerde Durmadan Sıkılmadan Seviştiniz.. 
Nasıl Yaptınız Be Nasıl Kıydınız Bana ?
Herşeyimi Aldınız Bu Can Emanet ALLAH'A
Ve Sen Kadın Defol Bu Canımı Artık Yakma Lan !
Bir Dakika Kardeşim Sana Anlatacaklarım Var ;
Yarım olan Bu Ekmeğimin Diğer Yarısı Senindi
Biz Ölüme Giderdik Ya Hani Sözde Kardeşiz Değilmi ?
Sözde Kardeşiz Ve Özde Kardeş Olamadık
Duyunca Delirdim Ve o Gün Kafana Sıkmak İstedim !
Dünya Ahiret Bacım Diyordun Hatırla
Hatırla Eskiden Emanet Ederdim Sana
İki Kalleşin Elinde Oldum Oyuncak , Bu düzen Böyle Dönermiş Ayıktım Bende Sonunda..
Delikanlı Gibi Gelip İsteseydin Keşke ,
Deseydin aşık Oldum Otur Kardeş Dinle be ,
Nerde öyle Kardeş ?  Nerde öyle İnsan ? Devir değişmiş Herkez uçkurunun Peşinde..
Yeni Nesil önce Kanka Sonra Kardeş oldu,
 Sonra Beni Vurdu Gidip Kardeşimle Oldu,
Sonra Gitti İşte Ne bileyim kimin Peşinde,
Sonra Haber Geldi Duydum Onuda Vurmuş ..
Tutmadım o Elinden be Tutmadım Haram diye !
Helalimdi oysa Harama Uçkur çözdü Bilemden
Bu Benim Hayalim !!!
 Küçük Bir Kız Çocuğu Sadece ..
Haketmediğim Son Dedim Bağırdım Çağırdım Yine..
6 Aydır öyle Zor Durumdayım ki Şaçlarım Döküldü Dişlerimin Zaten Hiç Bir Düzeni Yok
Kemiklerim Sayılır Hale Geldi Sayenizde Şimdi Sormak İstiyorum Hakettimmi Sahiden ?
Unutmak İçin içmek İstedim Be Bugün Deli Gibi,
Unutmak İçin Sevmedim velakin Öyle Gerekti.
Cebimde 5 kuruş Yok inan Derbeder Bu Halimi Gören o Torbacı Kardeşim Kafamı Kırmak İstedi...
Yapıştır Haydi Dedim Dostumunda Dostu Var !
 Ne Hale Geldim ulan dört Bir Yanda Yalanlar !
Zoruma Giden Neydi Biliyormusun Güzel Kız ;
 Bir Başkasıyla Değil Kardeşimle Olman İnan !!
Şimdi Sen Biriyle Kardeşim Bir Başkasıyla Değdimi Söyleyin Bu Canıma Kastınızmı Var ?
Neden Bu yalanlar ? Neden Bu kahbe Kurallar ? Nedense Herkesin Elinde Kırılmış Bir Kalbi Var..
İki Dostu Düşman eder Aslı yüz gram değilmi ? Şerefsiz Bu insanoğlu Nankörün Ta Kendisi!
Haketmedim Fakat Bu Yasin Hiç Değişmedi Şimdi Soruyorum Size Harbiden de Değdimi ?
  Diğer Bi Yaynımız :
http://rapsohbet.blogspot.com.tr/2014/02/enes-sohbet.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top