Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Arsız Bela
Arsız Bela Ft Esmer Maruz - Fırtına Kopmadan

ARSIZ BELA

Fırtına başlamışken hadi gidelim
Buralar bize dar gel yemin ederim
Son diye birşey olacaksa eğer
Biz Sonsuzluğa Seninle gidelim

Hadi gel, hadi gel daha erken tut ellerimden öyle gidelim
Hadi bu son durak yemin ederim bir başlangıç yok daha güzelim
Senarist öldü bak film bitiyor son rol son oyun bu perde iniyor
Hatalarımızda tekrar yok kış geldi yapraklar dökülüyor

Esaretin ibadetin olmuş dilden dökülen yalanmı olmuş
Yanlış bitmiş ve kül olmuş sen diye birşey zaten yokmuş
Esrar perdesi bugün gözümde gidelim buralardan yeminle
Bak, bak dur beni dinle gidelim lan bu gece seninle

Şairin olsada benim bu yüreğim rabbin emaneti benim bu bedenim
Benden aldığın ne varsa senden alınmıştır oysa
Serden geçtim seven habersiz gel gidelim diyorum habersiz
Kimseler olmasın sen ve ben hadi bırak yanındakini be kadın




NAKARAT ( ARSIZ BELA )

Fırtına başlamışken hadi gidelim
Buralar bize dar gel yemin ederim
Son diye birşey olacaksa eğer
Biz Sonsuzluğa Seninle gidelim


ESMER MARUZ

Tamam anladım gelmeyeceksin fırtına kopsun bu film bitsin
Esrar bedenimi bugün hiç etsin gelip azrail ruhumu çeksin
Sen rahat ol yerinde kıpraşma seninde bedenin ben gibi erisin
Bana sonbaharda sen gülmüştün Şimdi bu yağmur yüzüne tükürsün

Ben seni sevdim nokta sen gelmiyendin oysa
Şimdi sana ben dön diyemem lakin ben sensiz gidemem
Ama şunu bil sen benden gittin gel dedim gurumu rezil ettin
Son bu oyun son kapandı perde gelme git şimdi istediğin yere


Yok dur orda Arsız'ım beni boşuna bağlama bu hayata
O gitti ya benden bende giderim bu bedenden
Rabbim Al yanına şimdi beni giden gitti ve geri gelmeyecek
Şimdi bende gitmek istiyorum ama bu bedende bu canda geri gelmeyecek
Geri Gelmeyecek ...


NAKARAT ( ARSIZ BELA )

Fırtına başlamışken hadi gidelim
Buralar bize dar gel yemin ederim
Son diye birşey olacaksa eğer
Biz Sonsuzluğa Seninle gidelim


View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top