Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

    Arsız Bela - Böyle Gitme

  
Arsız Bela
Arsız Bela - Böyle Gitme
Böyle Gitme Dayanamam Ben Ölürüm yarim
Sensiz olmak çok zor bana hasretim yarim

Birazcık daha kal ulan son istediğim bu senden
Hasretin sonbaharda üşütecek be derinden
Gizli gizli buluşuyordu ellerimiz gönülden
Şimdi ben bu ölümlerle nasıl yaşarım tek beden

Umudumdu gözlerin eskimesin sözlerin
Ben bir yalan değildim ki kaybolup gideceksin
Sadece senle beceriyordum ben küsüp darılmayı
Şimdi sen öğretme bana bir ip bulup asılmayı

Sevme demişlerdi bana nerdesiniz dostlarım
Çok ihtiyacım var ulan gelip şimdi kurtarın
Dinlemedim kimseyi ben yolun sonundayım
Kafam dumanlıdır bugün bir kadehte siz uzatın


Ve yolun sonuna geldik
Dert etme ustam kötü birşey yapmadık ki
Sadece sevdik
Azraile bile kafa tuttuk da banamısın demedik
Şimdi Ali yalnız kaldı diyorlarmış
Bilmiyorlar ustam dünde böyleydi bugünde böyle
Biz herzaman tektik, herzaman...


Böyle Gitme Dayanamam Ben Ölürüm yarim
Sensiz olmak çok zor bana hasretim yarim

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top