Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*



Zehir zemberek gecem bak bugünde uykusuz
Kelepçeler kollarımda Hakim amca Kuşkusuz 
Diyorki Sevmeseydin yanmasaydın aslanım
Tek suçumdu sevmek ama kaldım işte duygusuz..
Çalmadınmı Sen Bu Kalbi Çalmadınmı Sorgusuz..
Uzaklarda bir kadın var her gün özlediğim yeter
Çekmedimmi her bir derdi ölmedimmi kaç sefer
Ağlayan Bu Gözlerim senden hesap sorunca
Nasıl bir cevap vericen anlat haydi bilsinler..
Emek verdim Yalan Oldu iyilik yaptım 
Hepsi birden kahbe çıktı canım yandı vuruldum..
Ama lakin ölmedim ayaktayım çok şükür
Olmayınca olmaz işte zorlamak ne kadar doğru
Tek bir yanlışımdın oysa çok seversen sonum bu..
Doğru yolda ilerlerken kaç kez düştüm boşluğa
Maddelerle kandırıldım hepsi boşmuş salla ya
Eğer ki Sende onu unutmak istersen abi
Tek bir duman demişlerdi ben bir çocuktum baba
Öyle kandırıldım işte çek bi duman çek bi çek
Onbeşimde tattıgım o duygularsa sekmi sek
Emek verip büyüttüğüm o taze fidanlar
Koparmışlar dallarından kaldı işte tek yürek
Kimsesiz bir adammışım düştüğümde güldüler :)
Bugünde isyan var anam bana ağlıyor
Yıkılmadım ayaktayım fakat halim kalmıyor
Kalmasaydı aşkın bende bu halde olurmuydum
Nefretim sanadır bil başkasının şucu yok
Kim sana yan bakarsa karşısında beni bulur
Uzaklardan sesin gelir fakat bir görüntü yok
Keşke doğru nedir bilseydim neden bıraktın beni..

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top