Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*


İstediğini diyebilirsin artık arkamdan..
Bencildi de!.
Beni nefes alan her canlıyla paylaşmayacak kadar bencildi de!.
Aptaldı de!
Sonsuz olabileceğimize inandırabileceğim kadar aptaldı de…
Ha birde yalancıydı de…
Ben olmazsam yaşayamayacağını söylerdi, hala yaşıyor de…
kapkaranlık odada hala yaşıyor de….

Hazan yaprakları dökülür..
Kış yağar göğsüme ; Gitme!
Sende beni yağmur gibi terketme..
Gitme…..
Yastıklarımı senle doldursanda gözlerimde bitme..
Ve sen yaprakları dökülür..
Ayrılık yakarmış..
Son baharın son demlerinde aşk senin yatağında yaşanmış..
Gerçekten harammış..
bizim ağustosta inandıklarımız şeyler aslında yalanmış..
 Bilirsin ya ;
Kül oldum köle oldum.
Anlarsın!
Senin için alev aldım ; senin için duman oldum!
Ağlarsın .
hemde öyle bir ağlarsınki!.
yanarsın..
Bir zamanlar cenneti yaşattığın gözlerde şimdi cehennemi yaşarsın..
Biter mi sen yolunda çiçekler?
Yoksa açarmı İzmirim seni?
Saat kulesinin altında ”sen ve ben” diye diye yaşardım senii
Özledim o günleri…
(özledim gülümsemeni inadına gül hadi :) )
Göz yaşlarım dökülür..
Sonbaharda deli bir adamın kalbi  sökülür!.
Ağlar martılar.
Sen  yoksun diye Köpürür deniz…
Sigaram ve bende sendeyiz…
İkimizde senin hatıranla doluyuz.
Biz bu aşkın en içler acısı sonuyuz.

Bilirsin ya!.
Kül oldum kule oldum..
Anlarsın!.
Senin için alev aldım ; senin için duman oldum!
Ağlarsın .
hemde öyle bir ağlarsınki!.
yanarsın..
Bir zamanlar cenneti yaşadıgın gözlerde cehennemi yaşarsın…

Yalancıydı de!.
ben olmazsam yazamayacagını söylerdi…
Hala yazıyor de!
Kapkaranlı odada nefes almadan ;
inadına hala yazıyor de...

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top