Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Narkoz Ex - Ölü Adam Dinle İzle Sözleri

Bugün tam 4 senedir bu ortamın içindeyim..
Kaybettiklerim kazandıklarım dan çok !
İşte bu yüzden yaşarken öldüm,
Ölürken sustum Anne,
Çünkü varoluşumun tek sebebi sensin,
Kafama sıkmak istedim, bugün herşeyden vazgeçip,
Lan Annem geldi gözümün önüne dur dedim değermi hiç,
Bir melek var yanımda 24 saat benimle,
Fakat bir kahpe için ölmek istedim bugün,
Yarından haber ver gücün yeterse gel beni bul,
İçimde ölen çoçuk Yasin adlı bir meçhul,
Meçhule giden yolda herbişeyim kayıp benim,
Hayatım her akşam bir köşe başında son bulur,
Her akşam bir kaç birayla çakır keyif,
Benim derdim sarhoş olmak değil, biraz gülmek istedim,
Hayattan kopan bir kaç kardeşimle birleşip,
Yapıştırın dedim, yapıştırın lan ölmek istedim,
Memlekette herkes pilot 10 liralık uçakla,
Uçarken dikkat etki yıldızlarıma takılma,
Takılma düşersin çocuk bu ortam iş değil,
Biz hep bu ortamlar yüzünden kaybettik lan herşeyi,
Şimdi kaybolan o çocukluğumu verseler bana,
Bir diplomam olurdu atılmazdım okuldan,
Nasıl geçti zaman bak askerlik kapımda,
Akıl başında dursun evlat her ortamdan uzaklaş,
Benim ülkemde karakterden önce gelir tahsil,
Bana hiçbir yerde iş yok,lan işverenler aksi,
Çünkü herşey Rap yüzünden, herşey bir kız yüzünden,
Herşey benim yüzümden oldu,
Yaramı deşmeyin, ben istemezdim fakat düştük işte,
Hep hayaimde kaldı sıcak bir yuva ve sıcak gülüşler,
Bir kız gelir bir gün çekip gözleriyle gülümser,
İnandım işte, benim düşüşlerim bu yüzden,

Sen ne dersen de ne Narkoz var artık ne Yasin,
Ben ölmüşüm şarkılarda yaşayacak katilim,
Yaşarken ölmek ölürken sessiz olmak gerek,
Şimdi sus senin adın Şerefsiz soyadın Adi,

Sen ne dersen de ne Narkoz var artık ne Yasin,
Ben ölmüşüm şarkılarda yaşayacak katilim,
Yaşarken ölmek ölürken sessiz olmak gerek,
Şimdi sus senin adın Şerefsiz soyadın Adi,

Ben zamanında hiç büyük sözü dinlemedim,
Şimdiki aklım olsa ne Rap yapardım ne ortamlara girerdim,
Nede seni deliler gibi severdim,
Şimdiki aklım olsa,
Gider en kral okuldan en kral diplomayı alırdım,
Babam her zaman en iyi arkadaş cebindeki paran derdi,
Haklısın be baba cebinde parası olmayanın itibarıda olmuyormuş,
İnsan paranın sahtesini, parada insanın sahtesini yapar,
İhtiyacım olan kadarı cebimde, karnım doyduktan sonra,
Şükürler olsun Allaha, Şükürler olsun Allaha
Gündüzün gece, gecende gündüz olduysa
Elinde bitmeyen zehir, kafanda sevdiğin,
Arada onca mesafe, yapılan onca kahpelik,
Unutmadıysan, unutamadıysan,
Ve bu yüzden uykuların gelmiyorsa,
Düştüysen bu ortamlara,
Sende ölmüşsün arkadaş,
Sende ölmüşsün, Hiç kusura bakma,
Yaşarken ölenler bilir,
Ölürken sessiz olmak gerek,
Kahpeler gülmesin diye ... 






Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top