Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Müzik Dinle
Kolera - Fil Style

Hakkımda onlarca soru
itham ve dedikodu
bazen sakin oldum, bazen deli dumrul dumuru buldu
merak eden sorar bana ben cevaplarım yayında
tanırsın benı aslında biraz güven duyarsan bana
mic beatz 7-24 uzmanından specıalıst 4
dinleyenler karma kimisi mf kimisi ot
nedir kolo giydiğin kot
neden korkarsın hep çok
küçükken olmak istermiydin astronot
kiminin içine kaçmış yavru mandalin
gözünü almış güzel lülelerim
ve merak konusuymuş günlerim
beni sade kızlar öper
kokum bir onlara gider
lanet başımı kapatmazsam kellemi götürecekler
bebekken yaptığım şair denemelerime çalıntı
herkes biliyor zaten aptal , onlar alıntı
2011 şubat 4 albüm artı ep lerim kol bacak
sümüklüyle sümüklü olma yavrucak
çok alıştın ablam, istiyorsun hep kucak
yerimde olmak istedikçe oldun filden oyuncak
uygun boşluk sende ve geliyorum ellerimde jak
veban olmuş kolera denen şu kınalı yapıncak

Nakarat
Sen sade gel beni bana sor
Aldanma hiç hep beni bana sor
Duysan ki kolo kötü o, inanma
gel usanma gel yine beni bana sor

x2

Verse 2
Onların yaptığı Free Style değil Fil Style
bunlar gerçek kapışmıyor karşınızda Ryu ve Guile
yetişemeyince koçum bu rap değil arebesk deme
veletsin haydi amcana göster arabeskini bebe
sen misin o benim sensin o 'mu çalan yüzsüz
hırsızın daniskası şiştikçe şiş şerefsiz
böyle zalimlere aldanan kalbe değer kara
Ucube bakarım bana, itham danışan her fan'a
eli öpülesi ahalime sor onlar beni iyi bilirler
beni iyi bildikleri için de döner seni gömerler
seni iyi bilen kız ve anası büyücü birer ifritler
melek sanmış kendini o şeytana şovalyeler
Diskografimin çeyreği koşturuyorum ağlıyor anam
zatın için tembel teneke diyor zaten bak baban
bu yıl askere teşrif etsin 34'lük paşan
rap konuysa her zaman Kolera hanım ağan !


Nakarat

Sen sade gel beni bana sor
Aldanma hiç hep beni bana sor
Duysanki kolo kötü o, inanma
gel usanma gel yine beni bana sor

x2



View the original article here

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top