Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Asi StyLa - Ölüm 1 İzle Dinle Sözleri 2014

Asi StyLa - Ölüm 1 İzle Dinle Sözleri 2014
Asi StyLa - Ölüm 1 


Hayallerim vardı 3 kişiyle kurulan 
Sen ben birde çocuk kalmamıştı hiç tasa
Birde küçük evim olsun sönmeseydi hiç bacam
Akşam eve geldiğimde hoş geldin ey kocam
Diyen bir karım olsaydı mutluluktan ucardım
Bunları bir hayal değil gerçekten yaşardım
Biraz sana kızsaydım sonra gönül alsaydım
Benim sana kızdığımı yaşanmamış saysaydın
Oysa bu yazdıklarım bir hayalden ibaret
Biraz cesaretin varsa durma sende hayalet
Sakın yanlış anlama sen yapma şimdi hakaret
Haydi şimdi dualarım sende beni terket
Neyse şimdi nerde kaldık evleniyorduk en son
Takım elbise üzerine tak diyordun bi papyon
Yakışmıyor dediğimde annem aldı diyordun
Sen kırılma meleğim ben takarım diyordum

Telefonum çaldı sonra arayan babamdı
Oğlum nerde kaldınız burası doldu taştı
Bekliyordu bizi herkez benim qözüm yaşlı
Gaziantep toprağın benim yarim aldı
Haber vermek istemedim telaşlanmasın herkez
Bir kazayla yıkılmıştı dünya başıma ilk kez
Ambulansın siren sesi acı geldi bu kez
Hasteneye giderkende konuşmuştuk son kez
Bırakma taner dedin hep yanımda kal sen
Aklımda yoktu ki ölüm senin zerren
Azrail beni buldu bu en mutlu günümde
Kefen giydin oysa sen gelinliğin yerine
Ellerinde kınan var durun kimse silmesin
Sevqimle evleniyorum herkez bizi izlesin
Az gözünü sevdiğim bak herkez burada
Oysa nikah kıyacaktık imam durdu başında
Susmayın gülün lan bugün benim düğünüm
Başında bir duvak yokki yapmışlar düğüm
Allahım dayanamam söyle nasıl bir zulüm
İçimde yaktın ateş cokta kalmaz ölürüm

Merhaba Sevqilim bugün mezarının başındayım 
senden önce yaşadıklarımı anlatıyorum 
senden sonra zaten yaşamadım
neyse 
benim hayallerim vardı üç kişiden oluşan
sen ben birde çocuk,izin vermedi Allah'ım
Hakkımızda BöyLe HayırLıyımış 
eLveda Meleqim Yakında Yanındayım...


Bir öceki yayınladığımız Asi Styla -Yanma Arkadaş Sözler İzlemek ve Dinlemek için Alttaki linke tıklayınız ;
 http://rapsohbet.blogspot.com/2014/01/asi-styla-yanma-arkadas-2014-izle-dinle.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top