Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Sansar Salvo feat. Yener - Gökyüzü


Müzik Dinle
Sansar Salvo feat. Yener - Gökyüzü

Sansar Salvo feat. Yener - Gökyüzü
Tutuk bulutlar arasında duran yağmur damlası ben,
olanların karmasıyım.Kafiyeler atlasın.
Bütün yılanlar ortasında tek başına kalması,
okyanuslar ortasında güveniceğin tek atlasım.
İstanbul’un martısıyım,aptalın akıllısı..
Matematiğin artısıyım,adaletin tartısı..
Kış gününde atkısıyım efkarında şarkısı..
Çünkü bende kafiyenin gelmez ardı arkası!
İtlerin pis olması,kemikte bende aslanım ve azrailim geldiğinde ölmemin umulması.
Üçüncü kürün ikinci günü gözlerin kararması.
İyileştiğimi öğrenince ….ın sarılması.
Anlattığım herşeyin yanlış anlaşılması ben nasıl yaparsam öyle olur aklınız
karışmasın len! Yanımda bir beden,bi ruh, hafif tebessüm inceden.Bilince ben
bu macerayı rahatım harbiden len!
VAROŞA BAŞKA BAKAR GÖKYÜZÜ!
GECEDEN GECEYEDİR GÜN DÖNGÜSÜ!
BEN..BEN VE YENER’İN ÖLÜMSÜZ YÜZÜ,
SÖYLEMEDİ HİP-HOP DAHA SON SÖZÜ!
x2
Biz bu hayatın grev işçileri.
Gece dört,Sansar’layız,bakar birileri.
Onlar bilmiyoda biz yaktık gemileri öyle,geliyo sokaktan.Kara kedileriz.
Benim sol yanım Deniz, sağ yanım yok.
İşsiz kaldığımdan beri sağ yanım yok.
Birşeyler içermisin? Sağolun yok.
Solu öldürdüler aga,sağ oyun çok.
Neyse tamam,susayım şu anlık şimdi.
Durdurdular GBTye istediler kimlik.
Dedi çok sakinsin? Duruyon dimdik?
Dururum ben,Sokak Kafası Yener Çevik.
Yanımda Ekincan Arslan’ım benim.
Yüzünü gördüm dedim,”aslanım benim!”
Tabii kafa yükselmiş,aslanı kedi boğamaz aga,karadan yürüyor gene gemi..
VAROŞA BAŞKA BAKAR GÖKYÜZÜ!
GECEDEN GECEYEDİR GÜN DÖNGÜSÜ!
BEN..BEN VE YENER’İN ÖLÜMSÜZ YÜZÜ,
SÖYLEMEDİ HİP-HOP DAHA SON SÖZÜ!
x4

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top