Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Narkoz Ex Ft. Onur Uzun dinle
Narkoz Ex Ft. Onur Uzun



Narkoz ex ;
Habersiz ellerimden uçup gider hayatım,
Ve tek teselli cigara ise ben içmiyorum bayadır..
İnanma sakın bi başkası kullanıp atar seni..!!
Ben öyle zor durumdayım ki kan dolar bu gözlerim.
Bir parça gururum var ellerimde kimsesiz,
Sen özlediğim o kız değil şerefsizin ta kendisi..
Lan ölmek istiyorum yeter anam hakkın helalmidir ?  
Emanetin içimde hala burda bir yerlerdedir.
Sevgi dedim , çölde damla susuz kaldım hasretim
Dur Azrail bir dakka be hesabımı görmedim!!
Emekli oldum hayattan ve kollarımda kesikler,
Herkezin dilinde Narkoz amma Yasin ölmedi..
Onur uzun ;
Düşündükçe ben seni hep gözümde canlanırsın,
Canlanırsan gözümde o an gözlerim kanlanır.
Ve kan çanağı oldu artık sözlerimde faydasız..
Benim bir damla gözyaşım bir çığ oldu anladınmı ?
Anlamazsın , biliyorum ve bu yüzden aldatıldım !
Elbet bir gün gelir ve kalmaz hiçbir anlamın ..
Ağlamakta faydasız ve ağlayan bir ben varım ! 
Ve ağlatanlar utansın ben düşünmem yarınları.
Başka tendesin şu anda bir baska evdesin
Ben helalim sayardım amma sen öyle görmedin.
Ve biliyorum ki sevmedin sen önemliydi zevklerin,
Bir beş dakika zevk için elaleminle inledin ..!
Yataklarında inletirken benim değerlimi
Benim haberim yoktu tabi mutlu mesut evdeydim.
Çalar telefon haber gelir kardeşim nerdesin ?
Hayırdır ? Ne oldu söyle lan sorun nedir ?
Bir dakika kardeşim sakince dinle beni
Yengeyi birisiyle gördüm bi eve girdiler demin dedi.
Çıldırdım ansızın Yandı yürek alewlendi
Közlerinde yürüyorum ben ölmedim Ben ölmedim !

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top