Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*


Seninle var olurdu gözlerimden akmayan yaş ..
Kafam güzel olunca kalbi sardı bir telaş 
Unutmadım gittiğin o gün benim doğum günümdü
Omuzlarıma Yük bindi içimde çıktı bir savaş .
Kandırıldım abi elimi verdim kolum gitti be
Yanıldım hemde  bir çok kez satıldım kahpece .
O yüzden bu isyanım o yüzden bu haykırış !!
Anlamaz ki ne söylesem boş gelirdi kahpeye !
Beş parasız kalmışım lan kahpelik se bedava...
Yapmadım değişmedim ki ben bir dostu düşmana
Dostu düşman eden şuan perişan bir haldeymiş...
Eden bulur birader içme şunu ağlama !!
Aksaray'da Narkoz oldu adımı duyan dur diyor..
Kimse görmüyor bu adam neler çekti bilmiyor , Herşeyin bir zamanı var o gün gelir görürsün
Körmü oldu gözlerin neden bu adamı görmüyor . Fazlasıyla özlüyorum bilmesende boşverdim
Kan dolardı gözlerim bıraktım artık herşeyi Yeter lan artık bu sabrımın bir sınırı var
Arsanda bulamazsın eski benden eser yok !Çok değişti serserin içim dışıma çıktı offf
Her zaman dedim şimdide söylüyorum dinle lan ; Bu aksarayda harbi senden bana çok ....
Yaram sende saklı kaldı sende bende varsın
Mutlulukmu istiyorsun haydi durma git kadın ! Benim gibi kaç yanıltı lanet olası o aşkın 
Çekip gittin hayatımdan istediğin oldu şimdi Neler gördüm ama senin gibi görmedim..
Hayatımdan hiçbir zaman böyle ödün vermedim .Kimse olmasada sen hep vardın zaten öyle bildim...
Mutlu olmak yok sana mutluluk haram !!! 
Neler verirdim lan seni özlemekten kurtulsam ..
Şimdi satırlarıma göz yaşlarımı ekledin ya ekledikçe inan senin hasretini düşledim ..
İsyan etsem fayda yok bilirmisin çare tok adın geçmez oglum bu kalbimde yerin yok
Birgün sende seversen çektiklerim kar payım .. Boşver o günlerimi hayatımdan saymadım
Şimdi bensiz ağla inan bende ağladım neler kaybettiğimi belki şimdi anladım
o günlerimi sorma sakın gençliğimi harcadım.
Belki fazlasıyla gurur yaptım ama ben kazandım
Şimdi dönme sakın geri istemem kadın !! Bugün şerefsizliğine bir şarkı yazdım anladınmı
Yastığa başını koydugunda benim gibi ağladınmı ? Yoksa gidip başkasıyla Yattınmı ...


Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top