Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Little Mix - DNA Şarkısı Dinle İndir

Sonunda Şarkımı buldum DNA şarkısı. Bir arkadaşımdan bana hediyesi, harbiden güzelmiş kaç defa dinledim hoşuma gitti. Bende sizinle paylaşmak istedim. 
Sözleri Çok Güzel; Örnek olarak;  Beklediğin zaman sana seni sevdiğini söylüyor mu 
                                                     Boynunu öptüğü zaman kalbin pır pır ediyor mu 
                                                     Bilim yada biyoloji değil .......

Little Mix

                          


ŞARKININ SÖZLER;

Does he tell you he loves you when you least expect it
 Beklediğin zaman sana seni sevdiğini söylüyor mu 
Does he flutter your heart when he kisses your neck
 Boynunu öptüğü zaman kalbin pırpır ediyor mu 
No scientist, or biology
  Bilim yada biyoloji değil 
It’s obvious, when he’s holding me
Çok belli, bana dokunduğu zaman 
It’s only natural that i’m so affected
Sadece doğal olarak etkileniyorum
And my heart won’t beat again
ve kalbim bir daha atmayacak
If I can’t feel him in my veins
O Eğer onu damarlarımda hissetmezsem
No need to question, I already know
Soru sormaya gerek yok, zaten biliyorum
It’s in his dna
Bu onun dnasında
D-d-d-dna
dna
It’s in his dna
Bu onun dnasında
And he just takes my breath away
ve benim nefesimi kesiyor
B-b-breath away
nefesimi kesiyor
I feel it every day, and that’s what makes a man
hergün onu adam yapanı hissedebiliyorum
Not hard to understand
anlaması zor değil
Perfect in every way
her açıdan mükemmel
I see it in his face
bunu yüzünde görüyorum
Nothing more to say
söyleyecek bir şey yok
It’s in his d-d-d-dna
bu onun dnasında
It’s the blue in his eyes that helps me see the future
Geleceği görmeme yardım eden gözlerindeki mavilik
Fingerprints that leave me covered for days, yeah yeah
Beni günlerce örten parmak izleri,
Now I don’t have any first degree
şimdi hiç birinciliğim yok
But I know, what he does to me
ama onun bana ne yaptığını biliyorum
No need to work it out, it’s so familiar
uğraşmaya gerek yok, çok tanıdık
And my heart won’t beat again
ve kalbim bir daha atmayacak
If I can’t feel him in my veins
OEğer onu damarlarımda hissetmezsem
No need to question, I already know
Soru sormaya gerek yok, zaten biliyorum
It’s in his dna
Bu onun dnasında
D-d-d-dna
dna
It’s in his dna
Bu onun dnasında
And he just takes my breath away
ve benim nefesimi kesiyor
B-b-breath away
nefesimi kesiyor
I feel it every day, and that’s what makes a man
hergün onu adam yapanı hissedebiliyorum
Not hard to understand
anlaması zor değil
Perfect in every way
her açıdan mükemmel
I see it in his face
bunu yüzünde görüyorum
Nothing more to say
söyleyecek bir şey yok
It’s in his d-d-d-dna
bu onun dnasında
It’s all about his kiss
Öpücüğü
Contaminates my lips
Dudaklarımı kaplayan
Our energy connects
enerjimiz birleşiyor
It’s simple genetic
basit genetik
I’m the x to his y
ben xim o da y
It’s the colour of his eyes
gözlerinin rengi
He can do no wrong,
hata yapamaz
No he don’t need to try
hayır denemesine gerek yok
Made from the best
en iyisinden yapıldı
He passes all the tests
tüm testleri geçti
Got my heart beating fast
kalbimi hızla attırıyor
It’s cardiac arrest
bu kalp tutulması
He’s from a different strain
o farklı bir ırktan geliyor
That science can’t expalin
Bunu bilim açılayamaz
I guess that’s how he’s made
tahminimce o böyle yaratıldı
In his d-d-d-dna
dnasında
It’s in his dna
Bu onun dnasında
D-d-d-dna
dna
It’s in his dna
Bu onun dnasında
And he just takes my breath away
ve benim nefesimi kesiyor
B-b-breath away
nefesimi kesiyor
I feel it every day, and that’s what makes a man
hergün onu adam yapanı hissedebiliyorum
Not hard to understand
anlaması zor değil
Perfect in every way
her açıdan mükemmel
I see it in his face
bunu yüzünde görüyorum
Nothing more to say
söyleyecek bir şey yok
It’s in his d-d-d-dna
bu onun dnasında

Little Mix - DNA


Bundan önce Yayınlamış olduğumuz Şarkı Sözleri ve Klip için alta Tıklayınız;

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top