Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Arsız Bela Öyle Olsun


Yalandı yar görünen
Düştü bu gözlerimden
Halim yok benim bu dünya da
Kalır mı bilmem yar benim ahım
Farkım yok ölüden
Gel bugün kadere inat yaşayalım
Sev beni demiyorum hesaplaşalım
Sen anlat yaptıklarını sonra
Ben anlatayım yaşattıklarını
Mesela götürdüğün yıllar
Gençliğim karattığın bu dünya
Hepsini söyle bitsin bu sevda
Oynadım de adaletin buysa
Ben kör bi bekçi aşkını koruyan
Sen bir zalim umutlarımı çalan
Her gün odam da oturup düşünürüm
Kendimi düşünmem sana üzülürüm
Duydum ki harcamışsın kendini
Gördün mü yarattığın eserini
Duydun mu bir kez bile sen beni
Acımadın mı bize doğruyu söyle
Ben demiştim sen beni ararsın
Güzel günlere daha çok yanarsın
Sen böyle gördün böyle yaşadın
Hadi öyle olsun sen kazandın ..
Şiir ;
Ve ben bunları yaşarken
Sen onunla güldün
Acı verdin
Dert verdin
Diline düşürdün beni namerdin
Gül dedim
Gülüm dedim
Vakitsiz oldu gözlerimden düşmen
Ağlamıyorum ..
Sadece bil istedim !
Yalandı yar görünen
Düştü bu gözlerimden
Halim yok benim bu dünya da
Kalır mı bilmem yar benim ahım
Farkım yok ölüden..
Bir önceki yayınladığımız Mayli Sayrus Yinemi Büte Kaldım izlemek dinlemek ve sözleri için ;

http://rapsohbet.blogspot.com/2014/01/mayli-sayrus-yinemi-bute-kaldm-sozleri.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top