Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Sanjar YazıkLar Olsun 2014

Rap sohbet ekibi olarak sizlere Sanjar - YazıkLar Olsun sarkısını Ekledik. Umarım beğenirsiniz.
Sanjar - YazıkLar Olsun sözleri de eklidir.

Sanjar YazıkLar Olsun
Sanjar YazıkLar Olsun 

Ne kadar saçma gelir sana bilemem fakat anlattığım herşeyi dinle
Seni sensiz yaşamayı seçtim unutmadım sözlerimdesin yinede.
Birazdan anlar beni sevenlerim yazıklar olsun şimdi dinleyin,
Anlatacaklarım öyle koyar ki sadece susup da şimdi dinleyin,
Seni gördüğüm o okul günlerine seni sevdiğim an itibariyle!
Bende kalmadı ki ben diye birşey Allah'ım affet zor gelir herşey.
Bak Saatim seni gösteriyor hasretin içimde öylece büyüyor,
Sende öyle bir güzel gülüş var sen gülünce melekler ağlar..
Yıllardır sana yazdığım herşey yıllardır sana yazıldı herşey,
Evet beş dakika tuttum elinden sonrasında yaş geldi gözümden..!
Ne kadar kolaydı senin gözünde evet uyku girmiyor gözlerime,
Seninle bir kere göz yaşı dökmeyi seneler boyunca gülmeye vermem.
Görmediğim hiçbir ortamın bugün en kralından duman alırken,
Senin yüzünden bu haldeyim farkına vardım herbişeyim ben.
Unutmak için bana bir duman ver diye başladı bütün bu herşey,
Şimdi kafam boş gezmiyorum ben beni hisset gör bu nasıl birşey.
Ha bide sana şimdi teşekkürler sen olmasaydın beni bilemezler,
Bilirim sen kaan'ı takmıyorsun şimdi Sanjar diye biliyorsun..
Adına yazdığım kaçıncı parçayı bu parça bugün imzasını çaktı,
Ben rapı rap için diye yapmam ses tonumdan herkez bunu ayıkırdı.
Ben kapınızda üç buçuk sene köşe başında bitmeyen şişe,
Geriye kalan iki buçuk yıl öyle geçti iki buçukluk şişelerle.
Çok çektim çok sevmiştim ben bir kıza tam altı yıl verdim..
Allahım affet şimdi delirdim onu bana nasip etmedi yarabbim!
Herşeyi herkezi bir kenara koydum bugün anlattağım herşeyi yaşadım,
Bilmiyorum duyarmısın sesimi sana kurban olsun lan bu deli..
Ben sana bir kere kötü laf etmedim sana laf edenlerin dilini keserdim
Taş taşırdım her gece sırtımda yinede seni ele muhtaç etmezdim.
Bitmiyor geçmiyor hain geceler 6:30 sabah oldu be anne,
Babam kalktı namaz kılıyorken dumanlanıp söz yazalım inceden..
İstediğim bir tek anneme bir gelin o da sendin yoksun be sevgilim,
Ben ondan başkasıyla yaşamam bunu duy beni affet anneciğim..
Övünmedim sana sen duy diye yar şimdi peşimde biçok kısmet var,
Beni anlayan o kadar kişi varken ben seni seçtim ne kadar zor yar.
Bu kadar zorluğa katlandım seni tam bir senedir görmüyorum
Olurda bu şehrin sokaklarında seni görsem ne olur bilemiyorum..!
Şimdi bu geçen senelerime , dinmeyecek göz yaşlarıma , sensiz geçireceğim bitmeyecek yıllarıma , kıymet bilmeyen sana ,vah bu talihsiz başıma , ah bu aybolan gençliğime , uykusuz gecelerime , her defasında sönmeyen ateşime , durmadan yazan bu kalemime , sana , bana , aşka , sevgiye Yazıklar olsun...!

Bir önceki Yayınımız olan Asi Styla  Alem Duymalı Yeni Klip ve Sözleri için Alta tıklayınız ;
http://rapsohbet.blogspot.com.tr/2014/01/asi-styla-alem-duymal-2014.html

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top