Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

FlowArt - 4x8 Sözleri

FlowArt - 4x8 Sözleri
FlowArt - 4x8


Dinleyici garip bizi karıştırmak ister
önce kavga ettiripte sonra barıştırmak ister
baki kalmaz ve değişirki tanıştığında hisler
doğru bişeyde duymadımki danıştığımda sizden
mutlumusun ortalığı karıştırdın
aklındaki tek soruysa jokerle barıştınmı?
evet barıştık lan ahmak herif barıştık
söyle peki b*kmu vardı sende buna karıştın
sence senin dediklerin şuan benim s*k*mdemi ?
kabul etsen yada etmesende bu oyunun içindeyim
en azından artık kendi istediğim biçimdeyim
bi kenara çekildim ben yinede dilindeyim
işimdeyim gücümdeyim sen bana bakma günümdeyim
her taraf aptal doldu be bıktım onları biyere düğümleyeyim
hep beni mallar buldu ve bende göremedim artık küçülmeyin
küçük beyin küçük beyin sanki çokta ç*kündeyim küçümseyin beni ben hala küçülmedim..
sekiz yılımı verdim rape ısrarla
bu b*ku bırakamamki sen kıçını yırtsanda
pastamda pay varsa pay yap lan aptallar paslanmaz
kaçsanda kalsanda ahmaklar
kesinlikle vardır elbet benimde çok kusurum
Allameyle Anıl düet yaptığında neden kaçtı huzurun?
çünkü istemiyon birlik olmak
o yüzden barış falan deme bana s*kt*r ordan
nette dilin küfür g*tün neden 3.5 diyor
onu bunu bırakta yokki ayakkabı kutumda 4.5 milyon dolar
her insan biraz günahkar ama iyilik diliyo
zaten benim haricimde herkes kesin çok iyi biliyo
yeni toy geliyo rapi b*k ediyo ve tek derdi teknik olmuş anlam aramaz
bilmemek hiç ayıp değil artık adamım ahbap aramam iş gerek
bi hayalim var o da bitek rap müzikle geçinmek
bi hayalimde neyim var ki part 2 yi dinlemek.. 


Bu Yayınımızdan önceki Joker ft İnfaz Geçer Zamanla Sözleri ve dinlemek için alttaki linke tıklayınız ;

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top