Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Da Poet - Hayki - Hiç Sevmedim Seni Dinle Sözleri 

Da Poet - Hayki - Hiç Sevmedim Seni Dinle Sözleri

       Da Poet & Hayki - Hiç Sevmedim Seni


Yalanlara boğduğunuz nesilim

Üstünden doyduğunuz kesim bu da son raddesi
Satıldı sokaklar bölündü caddesi
Yüreğimden kopup gelen bir çığlığın sesi bu
Yalanlara boğuldukça çoğunlukla inanmadık
Altı milyar köleydik biz ayakları prangasız
Aklımda hürriyetin krampları
Beni savaşa yollama dürüstlüğüne inanmadım
Hiç sevmedim seni çünkü gözün istediğini görür
Politika legalleşmiş yalan söyleme türü
Sansür kanser gibi yürür
Yaşıtlarım prozac nation bölündükçe bölün
Görün! Cehalet yolu açıldı zehir gibi, kaçındım
Tüccarlar kefenine cep dikmeye kararlı
Hiç sevmedim seni ve de yandaşın değilim
Rapim sonsuza dek aydınlık için üç dakika karanlık
Siyaset hamaset değil paraya paralel
Alışveriş merkezi olsun her yer daha ne?
Popüler değilse katliamdan sana ne?
Hiç sevmedim seni ettiniz rapi de arabesk

Herkes saklanıyor

Gittikçe daha dibe saplanıyor
Ne dediğinin anlamı yok
Hiç kimse dilinden anlamıyor
Hiç sevmedim seni
Hiç sevmedim seni

Karanlığa dua edip yalanlara boğul

Beni geçmişimden utandır ve ihanetle yoğur
Paran varsa zaman durur, sevgi toprak gibi kurur
Bugün aksesuar gurur, çünkü samimiyet çürür
Vakit buldukça yaşa, doğa verdikçe bitir
Canın çektikçe tüket, ömür yettikçe yitir
Razı kaldıkça esir bu nesil bir çağın yetimi
İnan köpek yese kudururdu insanın etini!
Ben hiç sevmedim ki seni çünkü bir verip bin aldın
Ancak savaş sulh içinse ben de sıkarım silahımı
Bırak rap benim günahım olsun çekerim cezamı
Nasılsa bir gün bu hayatla keserim selamı
Hiç sevmiyorum seni hakka tetik çekti tabancan
Sen istikbali oyuncak sanınca koktu pis niyetin
İstemiyorum hesap cüzdanına kayıtlı hürriyeti
Omuzla sınırlarını kır kapı gibi
Bildiğini gizler basın hem de sır küpü gibi
Gözün aydın elde medya uyu sahnelendi oyun
Ana rahmi siyaset doğurdu nur topu gibi

Herkes saklanıyor
Gittikçe daha dibe saplanıyor

Ne dediğinin anlamı yok
Hiç kimse dilinden anlamıyor
Hiç sevmedim seni
Hiç sevmedim seni

Dedim ki sevmedim seni her hâlin yapmacık

Bol kıyafetlerini çıkartıp meslek edin kapkacı
Defter yerine taş taşı, al! Kalemle sırt kaşı
Ulan rap senin makyajın it. Söz dilin kırbacı
Dert olur kel başım sana sakallı sabıkam
Ya kulağını çek kapımdan ya gel müziğime bağlı kal
Tok karınla kıç üstünde yazıp çizip küfür savur
Kotan asğolsun ki kablosuz modemle vatan savun

                                     Sevmedim hiç seni hiç samimi gelemedin Bir köpek kadar bile sadakati beceremedin Heceleme adımı ateşe verdim her şeyi Canını sıkmak istemem sadece gerçeğim Değişmedi yılan gibi derim Dostuma kurumadı ki yürekten akan nehir Sahte akıllıdan iyi gönülden olan deli İtiraf etmeliyim ki hiç sevmedim seni                          

Değişmedi yılan gibi derim
Dostuma kurumadı ki yürekten akan nehir
Sahte akıllıdan iyi gönülden olan deli
İtiraf etmeliyim ki hiç sevmedim seni
Çünkü;

Herkes saklanıyor

Gittikçe daha dibe saplanıyor
Ne dediğinin anlamı yok
Hiç kimse dilinden anlamıyor
Hiç sevmedim seni
Hiç sevmedim seni.


Bundan önceki yayınımız olan FlowArt-4x8 Sözleri ve dinlemek için alttaki linke tıklamanız yeterli olacaktır .

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top