Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Taşımadı ırmaklar bu sahilden gelen suları. Aka aka kayaları deldiler ve yol bularak ilerlediler. Irmakların akış hızları o kadar hızlıydıki yürekten akan sevdaları bile delip geçtilerde, gittikleri yerlere adımızı götürdüler. Ugur ola ırmaklar; Abı hayat denen mezbelede bizler çürürken sen hızla akmaya devam edeceksin. Her yolun sonu oldugu oldugu gibi, benimde bir gün senle yolum kesişecek ve ortada buluştugumuzda sana diyecegimki git!
Anlat beni gittigin yerlerde. Varmış bir yanlız çilekeş hatun dersin senle aglamayı senle gülmeyi özleyen ve yagmurlarda ıslanmacasına sana tutulan bir hatun. Elbet bir gün kavuşacagız dimi javasız sohbet chat sakinleri. Islak nemli bulutların olmadıgı, güzel ormanların akasya kokusu hanımeli kokan bahçelerde varlıgımız bütünleşecek. Bu sevdanın adını ben koyamadım Irmaklar.. Belki sessizce teneffüs edilen hayatlarda ben var olurumda adım koyulur ve masal vari anlatımlarda senle ben yaşarız ölümsüzlügü..
  Bir vadi senin diger Ada benim ölümsüzlügün olmadıgı yerlerde buluşalım..



Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top