Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*


Selam! bizimmekan sohbet severleri. Gün içinde okudugum bir alıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. Eminim ki nedir diyeceksiniz. Yazalım o halde Dram gibi bir olay. Anne baştacıdır her derde ilaçtır burada da buna deginiliyor. Bir anne var ve canından çok sevdiği evladı. Ama geçmiş günler içinde başlarından bir kaza geçiyor ve kadın gözünün birini kaybediyor. Eşi de o olayda vefat ediyor. Sonrasındamı ne oldu der gibisiniz. O anneki evladı ondan utanıyor neden bir gözü var digeri çukur diye.Yanında yoresinde çevresinde olmasını istemiyor ve utanıyor annesinin o durumundan. Arkadaşları görünce annesini, alay ediliyor çocukla. Çocuk işte su sözleri kullanıyor annesine..-"Beni gülünç duruma düşüreceğine, ölsen daha iyi!.." Böylece zaman geçiyor çocuk büyüyor ama hep annesinden utanıyor. Evleniyor yurtdışına gidiyor. Annesi onu orada ziyaret ediyor ve oğlu onu kapıda görünce neden geldin diyor, çocuklarımı korkutmak içinmi bu gözünle .. Der demez Anne yanlış geldim deyip evden uzaklaşıyor ve bir zaman sonra vefat ediyor. Oğluna mektup bırakıyor. Oğluda yurda ve evine hasret olduğundan evine gidiyor ve mektubu okuyor. Değiştirmeden alıntı etmek istiyorum sözler yazıda gizli çünkü.. Burdan ötesi alıntıdır..
  
_En sevgili oğlum... Her zaman seni düşündüm.
Singapur'a gelip çocuklarını korkuttuğum için üzüldüm...
Mezunlar gününde geleceksin diye çok sevindim ve bekledim.
Ama; "seni görmek için yataktan kalkabilir miyim" diye çok düşündüm...
Seni büyütürken, 'tek gözümle' sürekli bir utanç kaynağı olduğum için de üzgünüm... biliyormusun biricik oğlum. .?
Sen küçücükken, babanla birlikte bir kaza geçirmiştin. Baban öldü fakat sen, bir gözünü kaybetmiştin. Bir anne olarak, senin tek bir gözle büyümene dayanamazdım...
Bu yüzden, babandan kalan tarlayı satarak, ameliyat masraflarına yatırdım.
İşte, şimdi o yeri boş olan gözüm var ya, onu sana vermiştim. Nakil çok başarılı geçmişti, hiç fark edilmiyordu. "O gözle, biricik oğlum görüyor ya..." diye çok mutlu oluyordum. Ana yüreği ya oğul, sana 'sen benim gözümle görüyorsun 'diyemedim...
Başarılarından dolayı seninle o kadar gurur duyuyordum ki, bu bana yetiyordu.
Her şeye rağmen, sen benim oğlumsun...

 Ogluna dediği şey insan içini parçalıyor. zamanında kör kalmasının nedeni; ogluna vermiş olmasıdır gözünü ve ne sabırdır ki evladına bunu yaşadığı süreç içinde anlatmıyor. Analarımızın hakkı ödenmez..




Yorum Gönder

  1. Anaların hakkı ödenirmi cok güzel cok güzel ellerinize saglık

    YanıtlaSil
  2. ANDRAPA : Ana hakkı ödenmez Güzel ve manali iyi bir içerik seçmiş arkadasimiza tsk ediyorum emeğine saglik diyorum..

    YanıtlaSil

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top