Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*


Bendim ağlayan bendim sana yalvaran
Bekledim çok özledim bu son şarkım senin için
Sevgilim sen bilmezsin zehir oldu gecelerim
En sonunda vazgeçtim kader dedim gülüp geçtim 
Yıllardır görmedim zor olduğuma kabullendi
Ben yalnız sen onunla hayat senin karar senin
Geride kalan tek bişey var kırık bir kalp oda benim
Kırık bir kalp oda benim...
 D-Fresh 
Aşkın bir bedeli ayrılık bunu bilirim
Sen bu yoldan yürürken acıları çekersin
Bana bakan o gözlerin yanlış bakış ve sevmelerin
Yalanın gözü kör olsun paramparça o hayalleri
Bu yolun sonu belli ki yazılan budur kaderim
Beni kandırıp seni sevmek aynı anda gitmek di
Geriye de bakan ayrılırmış günahların sonu geçici
Dön dedim dön dedim affedemedin beni
Songül 
Bendim ağlayan bendim sana yalvaran
Bu son şarkım senin için senin için senin için
Bendim ağlayan bendim sana yalvaran
Bekledim çok özledim bu son şarkım senin için
Sevgilim sen bilmezsin zehir oldu gecelerim
En sonunda vazgeçtim kader dedim gülüp geçtim
Yıllardır görmedim zor olduğuma kabullendi
Ben yalnız sen onunla hayat senin karar senin
Geride kalan tek bişey var kırık bir kalp oda benim
Kırık bir kalp oda benim ....



Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top