Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*




Dik bir yokuş hayat, başında Azrailiyle bekleyen 
Azrail melekten korkma! O bir emri yerine getiren 
terbiyen haddini hatırla, kıyametten önce bir 
kıyamet kopsa Allah'ım şükür sana, kavuş bana 

her gün korkuyu tanıdığım ilk günüm 
Her dün sana yaklaştığım bir bölüm 
her hüzün sorularıma bir çözüm 
Sana yürüdüm , Hak sürüm sürüm 
Kalbim saklı kalmış bir cürüm. 

Ey benim başımı alıp duvarlara vuran gönüllüm 
Sen her böyle yaptığında bin parçaya bölündüm 
düşünmezmi kimse, kim kendini küçük düşürdü? 
küçüğüm çünkü kalbim büyüdükçe beden küçüldü 

Estir yelleri, hüznün bitsin dertleri 
Sen dağıtmazsan gitmez acının küçük fertleri 
cümle cümle anlatmakla bitmez sabir halleri 
sanma tabiat ana, bunlar Rabbin kızgın selleri 

Her gördüğünü hayra yorma, şükret yaz ayında donma 
buruk açlık düştü karna, bomboş iş üstünde durma 
vurana kadar kaçar turna, harcanmalı zaman boyna 
kara hain girer koyna, söylediğine uyma 

Bunu masal mı sandın? 
Etkilemez ölüm beni inan hiç 

Omuzumdaki yükleri sal dünya
Yan gönül yan
Kalpten düştü yaşama sevincim inan..Sevincim inan
Kalpten düştü kıyım yakın artık
Oyun mu sandın?
Hilen i ancak kendine yedirirsin..Sen Yedirirsin
Yedirirsin ye de bitir git artık
Pes ettim mi sandın?
Taarruzumun yönünü sen ne bilirsin Sen ne bilirsin
Sen neyi bildin ki, yönümü bileceksin?

Sago

Sahte tüfeği kafama dayamış korkmamı bekliyosun 
Düşüncemin geldiği yere git!... Kendine yer kap!... 
Burası benim ilim yerim, kendimle ilgili sorunum varsa 
Bırak doktorum olan "Ben" Uğraşayım. 
Şeytan yoluna girişleri annem keserdi, giremezdim. 
Babam için cennet gerekli, ben hep bunu bildim. 
İçimdeki ateşle oynamaktan yanıyor içim. 
Ve birgün memleketten 750 km ileri gittim. 
Yarın için bir defans taktiği bulmalıyım. 
Çok kişiyi öldürdüm, cesetlerinde parmak izim yoktu. 
Soğukluk içimi ürpertti, damar kanım dondu. 
Bu yeniden başlamasından korktuğum kaçıncı sondu? 
Canım yandığında birkaç hafta bağırdım!... 
Fırçayı elime aldığımda ilkin anılarımı boyarım. 
Gelecek adına hiçbir hayali resme dökemez parmaklarım. 
İçimde iyiliklerimin dedikodusunu yapan şeytanlarım. 
Zaman akıp gittikçe gözlerim daha çok doluyor 
Vakit gider gelmez, işte bu canımı çok sıkıyor 
Hata ve yanlışlarım çırılçıplak, o kadar utanç vericiki!... 
Benim böyle olmamam gerekirdi. 
Beni inan hiç omzundaki yükleri sal dünya........





Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top