Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*





Yıllanmış aşkların tadına doyum olmaz, tıpkı şarap gibi..
16 yaşımda sevdim ben seni,
40 yaşında bi adam gibi koruyup kolluyarak,
3 yaşında bi çocuk gibi saf ve temiz sevdim ben seni.

Karşılık beklemedim ama fazlasıyla verdin karşılıgı..
Utanmayı sen ögrettin bana, cebimde param yoktu yüzüm kızardı.
Özlemeyi sen ögrettin bana, kokun uzaklaştıkça koştum peşinden.
Sahip çıkmayıda sen ögrettin, başka bi tenin canı yandıgında canım yandı.


Gözünün alamıcagı, kalbine sıgamıcak kadar çok sevdim ben seni.
İnsan geçmişinden pişmanlık duyarmı ?
seni tanımadan geçirdigim her güne küfür ettim,
sorsalar bi tek sen mi sevdin diye, evet tbi telk ben sevdim,
insanlar sadece bizim için hayatta, herşey bizim için kurulmuş, sırf ikimiz için.
Her geçen gün daha çok baglandım, sanki sen her gün içmem gereken suyumdun.
Yeri geldi geldi adını dudaklarımdan kıskandım, kirletmemek için adını..
Uzun uzun bakamazdım gözlerine, içim titrer kaçırırdım gözlerimi..
Elimi tuttugun zaman degişirdi dünyam, sanki cennetteyim..



Tarif edilemezdin, daha önce yaşamadıgım bişeyi tarif edemezdim,
mutlulukdan gözlerim dolması, sevinçten aglamak, çok başka şeyler bunlar.
Bi tek senin için ıslandı gözlerim..
Derlerki; Erkek adam aglamaz ama bilirim sevdigi için aglayan erkegin adamlıgına doyum olmaz, 
Aldıgım nefesde, attıgım her adımda aslında sen vardın..
Sen herşeyin içindeydin ve herşeye nedendin.
Herşeyin bi sonu oldugunu unutmuştum, insanlar ölümsüz olucak deseler inanırdım ama bi gün o senden gidicek deseler inanmazdım.

ve bitti...

Beni sen yarattın, gücüne gitmesin yaradanın, her insan kendi kaderini kendisi çizermiş ama sen benim kaderimi çizdin..
Ölüm bu olsa gerek, hadi ben bittigine inandım gelde el kadar kalbimi bittigine inandır.
Genede helal olsun be sana kimsenin yapamıcagını yaptın, hayatımı mahvettin..


Şimdi Söyle Aşk.
Ben nerde hata yaptım.. ?
Söylesene Aşk..
Ben hayatımı ortaya koydugum aşkda nerde hata yaptım.. ?









Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top