///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*




Simdi baska Dünyan var benden artik cok uzaksin,
Tanimasaydim keske onu bende bittin defol git .
Senden Sevgi isteyen yok bundan böyle Nefretimsin,
Gözlerimde Yaslar varsa bunlar inan senden olma...
Ben Dünyamda mutluydum senden önce aglamazdim,
Canimdan Can gitti derbeder Yasantim ondan...
Git kiminle istersen bende artik bitti Askin
haberin olsun lan Vefasiz anlamadin simdi yoksun ..
Senden birsey istemedim alti üstü bir Sevgi,
Sen Aski tatmamissin Sosyetiksin Hanim Efendi .
Istedigin buydu zaten tek bi Kelime etmeden git,
Asla onu affetmem geri dönse imkansiz!
Hep uyardim anlasaydin simdi böyle olmazdik, 
Gercekten Elimi tutsan biz inan kopmazdik ..
Hatirla herseyindim kendi Yolunu sen sectin,
Bir hiç oldun Gözümde sus konusma kaybettin !
Alistim artik Yokluguna olmasanda fark etmez,
Onsuzda yasarim elbet onsuzda döner Dünyam ..
Sevmem Aska tövbe ettim yetti Canima vazgeçtim,
Cek git artik Dünyamdan ben Aski S*ktir ettim !
Beni bu hale koydun ya sanada eyvallah,
Gelme artik dur orda yetti Canimi mahvettin ..
Yoruldum ben bu Yolda yetti sanada rest cektim,
Kadere simdi isyan olsun duy bu Sesimi bende bittin !

Onu bana hatirlatmayin bitsin Hayatimdan artik çekip gitsin,
Vicdansizin biriymis zaten istemem artik geri dönmesin ..

Dinle seninle olmam bence en büyük Hataydi Hayatimda,
Mutluluklar diliyorum sana defol git Hayatimdan .. 
Bu Sözümü Tastan say Tas Kalbine agirindan,
Yaptiklarini bastan say hakliydim ben bu Askta ..
Isyan oldun hep Dilimde Keskelerle Derde battim,
Bak önümde Resmin bakip bakip yeni bi Sigara yaptim ..
Arayan sen olsanda Telefonu kirdim attim,
Cünkü bu Gece cok doluyum sevdim diye pismanim !
Olmasanda yasarim anladinmi lan beni eski askim,
Bak yanimda baska biri var sanirim cok sasirdin ..
Ne oldu üzüldünmü sensiz ölürümmü sandin,
Gözyasimsa kurudu Gözümde sayende tesekkürler ..
Hayati hafife almamak gerekmis artik anladim ben,
Gökyüzümde Günesim aydinlik sen olmasanda olur ..
Git düsünme bi an bile sensiz daha güzel Kafam,
Ufak ufak Adimla kaybol
Yalan seninle yasadiklarimizi unut hepsi bitti artik,
Tek Dumandi Kafami yasattigim cektim yetti artik ..
Git uzakta mutlu ol git yada bensiz mutsuz kal,
Insallah Gün görmez Gözlerin gülemessin lan !
Allah sahidim Adam olsaydin seni cok severdim,
Muradin olmasin hic o Yüregin hep aglasin Yar !
Yarama melhem olamadin sus bari biraz Yüzün olsun,
bulursun Dengini sen bütün Yollar senin olsun!

Onu bana hatirlatmayin bitsin Hayatimdan artik cekip gitsin,
Vicdansizin biriymis zaten istemem artik geri dönmesin ..


Tepkiler:

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top