Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Sensin benim kaderim 
Sensin benim Çiçeğim
Senin için ölürüm
ben sensiz bir deliyim..


Hoş geldin yeşil gözlüm
benim hayatıma
Senden daha güzel görmedim 
ben hayatımda

Seni sevdim seveli
sevdam belam başımda
vermem seni ellere alem 
üstüme kalsa

Güzelliğin karşımda
çıkmıyorsun aklımdan
aşığım ben sana
sen ağlasan 
ben yaşayamam


 Bir ateş yaktın gülüm
artık sönmek bilmiyor
sana bakan gözlerim
başkasını görmüyor
sevdim deliler gibi 
kalbim bir tek seni istiyor

Öyle bir sevda ki bu gönlüm vazgeçemiyor
Seviyorum yalan değil
ölüyorum kurtar beni
yar sen benim her şeyimsin
vazgeçemem sen benimsin

Seni sevmek kolay mi sandın
gözlerinde bitim kaldım
derdimin dermanı
Şu gönlümün fermanı
sensin sen sensin sen

Sensin benim kaderim 
Sensin benim Çiçeğim
Senin için ölürüm
ben sensiz bir deliyim..


                                           


Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top