Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Rap Dinle
Tripkolic & Nakris - Senle Olamam 2012

Helal olsun sana aldandım
Yazıklar olsun beni kandırdın
Düştüm yollara bak yine
Arıyorum beni yakanı..

Bir kar tanesi gibiyim
Hayallerime sen esir
Hapsolmuşum ellerine istesemde gidemiyorum
Kaybolmuşum buradalarda istesemde gidemiyorum

Söndür ışıkları gel bana
Ben artık senle olamam
Gidersen benden kan kusar bu satırlar yönümü bulamam
Değmezse nefesin ah tenime günlerce ben nefes alamam

Feat Nakris

Senden sonrası güzeldi
Bunu demek bile bi an ile kederdi
Bıraktığın o dağınık odamla yüzleşirim ben darılma gücenme

Ne satırlar eskidi hücremde
Beni bırakıp gittiğin bu yerde
Kal ben giderim senelerce
Sen unutma beni ben unutucam erkenden

Kalk bugünde vardım
Gecemde gündüzümde varım ben olsun ben
Yeni bir ben yeniden gerekli
Ayakta durmam için bu belirgin

Karanlık o ıssız odamda korku
Bugün de varsan bu dil tutuldu
Öfkem beni geriletir ancak
Bi yanım kalcak bi yanım alcak

Senden bunu görmek bile güzeldi
Şimdi bi başka hayat bu nerdeyim
Korkularım beni yavaşlatır ama
Hayallerim var durda gitmesin

Öldür şimdi ben hariç herkesi
Çözülsün dizimdeki bu kör düğüm
Yıkmak için bana sen gerekli
Çünkü kanımda bi sen zehirlisin

Tripkolic

Söndür ışıkları gel bana
Ben artık senle olamam
Gidersen benden kan kusar bu satırlar yönümü bulamam
Değmezse nefesin ah tenime günlerce ben nefes alamam

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top