Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Ferdi Tayfur,Ferdi Tayfur Dinle,Ferdi Tayfur Şarkıları Dinle,Ferdi Tayfur Damar Dinle,Ferdi Tayfur Bütün Şarkılarını Dinle,Ferdi Tayfur Klipleri,Ferdi Tayfur Albümleri Dinle,Ferdi Tayfur Full Dinle,Full Damar Dinle,Harbi Damar Dinle,Arabesk Fantazi Dinle,Damar Taverna Dinle,Süper Damar Şarkılar Dinle,En Güzel Damar Şarkılar,Ferdi Tayfur Allahım Sen Bilirsin Dinle,Ferdi Tayfur Allahım Sen Bilirsin Şarkı Sözleri
Kaldır üstümdeki kara bulutları kaldır,
Zaten benim göz yaşlarım ,
Yağmur olmuş islanmışım ,
Ben bu aşktan usanmışım ,
Allahım,Allahım sen bilirsin.

Kesilsin yağmurun rüzgarın sesi
Kalmadı gönlümün bitti neşesi
Doğsun yüreğime aşkın güneşi

Üşüyorum içim titrer
Bu çileler bitsin yeter
Ayrılık ölümden beter
Gönüllerin nuru sensin
Sevenlere çare sensin
Güldür garipleri sevinsin
Allahım sen bilirsin

Bildiğim gerçekler yalana döndü
Tüm ümitlerimi aldı götürdü
O benim hayatım benim ömrümdü

Üşüyorum içim titrer
Bu çileler bitsin yeter
Ayrılık ölümden beter
Gönüllerin nuru sensin
Sevenlere çare sensin
Güldür garipleri sevinsin
Allahım sen bilirsin

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top