Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Ebru Gündeş,Ebru Gündeş Dinle,Ebru Gündeş Şarkıları Dinle,Ebru Gündeş Damar Dinle,Ebru Gündeş Bütün Şarkılarını Dinle,Ebru Gündeş Klipleri,Ebru Gündeş Albümleri Dinle,Ebru Gündeş Full Dinle,Full Damar Dinle,Harbi Damar Dinle,Arabesk Fantazi Dinle,Damar Taverna Dinle,Süper Damar Şarkılar Dinle,En Güzel Damar Şarkılar,Ebru Gündeş Benim Dünyam Dinle,Ebru Gündeş Benim Dünyam Şarkı Sözleri
Sen benim içimde bir korkulu rüya
Hergün sevip sardığım bir hülyasın
Yokluk ateşten bir gömlek
Sensizlik ölüm gibi
Rüyam hülyam benim dünyamsın

Kanımda canımda alın yazımda
Bir sen varsın bir de ben şu dünyada

Nazar deymesin sana
Eller deymesin sana
Sensizlik ölüm bana
Seni benim gibi seven bulamazsın
Tanrım bu rüyadan hiç uyandırmasın
Ömrün vefası yok korkum aşkımdan çok
Gönlüm sensiz kalmasın
Korkulu rüyam gülen bahtımsın
Sen benim sen benim sen benim dünyamsın

Hepimizin hayatı iki kelime
Bir varmış bir yokmuş şu alemde
Bir gün sana doymadan göçüp gidersem eğer
Son nefeste adın dilimde
Her şey sende başlar seninle biter
Sevilmek ümidi sevmekten beter

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top