Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

 Rwa - Kumsal Sözleri

Bu Yayınımızda Asıl İsmi Harun Yılmaz Olan SloweR Rwa Rapçı Arkadaşımızın Kumsal İsimli Videosunu Beğeninize Sunmuş bulunmaktayız Şarkı Sözleri Ve Yorum Güzel Olmuş Bakalım Siz Beğenicekmisniz ..
SloweR Rwa - Kumsal
SloweR Rwa - Kumsal

 


Bilir Misin Yolunda Gitmez Hiçbirşey Düzen Bozuk ,
Yarın Birgün Güneş Doğarsa Aniden Yağar Dolu .
İstemiyorum Hiçbirşeyini Bende Tonla Sen Dolu ,
Yıkılsa Dünya Ahiret Bacımsın İnan Bu Sondu .
Sıcak Basıyor Uykumun Derinlerinde Kokun Geliyor ,
Hep Misafir Olabilir bi Tabak Seninle Dolabilirdi .
Sanki Karımdın Lan Öyle Alılştım Sana ,
Bu Defter Kapanmazdı Böyle Vermeseydin Ah Ona .
Biliyorum Bir Gece Biter Yazıldıkça Yeni Bir Dert ,
İçimde Sen Tüter Bir Yuvaydık Lan Harbiden .
Ve Aniden mi Değişir Öyle Başkasıyla Aynı Evde ,
Yıkıldığım Andı İşte Soluk Soluğa Gelip Gitmen .
Canımı Sıkıyor Aslında Kokun Satılmasın ,
Onun Bunun Sıktığında Burnuma Sen Dolması .
Ve Canlanınca Hatıralar Unutup Aslımı ,
Gönül Musalla Taşında Unutur Elbet Aşkını .

Git Al Şu Yarınlarımı Seninle Kalan Yarımı ,
Uyandığında Var Mıydı Kızlığından Kalan Yanın ?
Tabi ki Laftaydı ''Ben Herzaman Yanındayım'' ,
Ben Ayrı Başkaydım Ondan Onunla Sabahladın .
Doğru Söz Olsa Gerek ''Oh Son Gülen İyi Güler'' ,
Bendeliğimi Sardı Şimdi Kum Böylede İyidir He ?
O Senin Herşeyinle Geçirdiğin Bir Geceye ,
En Güzel Tebessümümle Reklam Oldun Aleme .
Yarın Kanarsa Yaran Ah Edip Dokunmam Ona ,
Ben Olmadım ki Gurursuz Sen ''Ah'' Deyince Oldun Onun .
Tebessümün Yerinde Sana Basit Birşey Demek ki ,
Benden Utanmadın Neyse Kumsal Adama Annesin .
Elçilerime Yazıyorum Bu Şarkı Boğazı Kesiyordur ,
Ve Temennimdi Gözlerimde Koca Bir Ömrü Görüyordum .
''Bi Unutmadın Gitti Deli Adam'' Deyipde Kızıyorsun ,
Ben Unutmayı da Yitirdim Seninle Daha Ne Soruyorsun ?
Yazıyorum Bağışlayın ki Yaptığın Yakışmadı ,
Ben Varken Hayatında Başkasına Varışların .
Gözümle Görsem İnanmazdım Öyle Namusum da ,
Böyle Başkasıyla Görünce Bölündü Kabusum ...!


Bir Önceki Yaynımız Haylaz Ben Kimim 3 için alta tıklayınız :

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top