Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Tripkolic'den yep yeni bir parça daha. Tripcolik Madonna Çakması ile karşımızda. İstanbulun Bayan Mc'lerinden olan Tripcolik çıkardığı parçaları ile dinleyicileri tarafından oldukça beğeniliyor. Kendisine sonsuz başarılar diliyoruz.Tripcolik'in Madonna Çakması Adlı parçası Hakkında Yorumlarınızı bekliyorum.

Tripkolic Madonna çakması Klip



Tripkolic Madonna çakması Şarkı Sözleri

Kaldırın elleri Tripkolic hoplatır.
Hiphop çakrası sevsinde anlatır.
Yanında Arto’lu Madonna çakması.
Çokta fifi lan godumun aptalı.
Kelime dağırcagını geliştirmen gerek.
Rapi bırakacan hesabını acil öde.
Yapamadığın rapi bırak gitsende.
Kendini kasma lan sesime bak aslan.
Gelirim Baskal’a çakarım asmala.
Benimle dans et Karatay yollarında.
Karamadan yeni mode çeketim.
Burası Pendik alayına bandik.
Bir elimde lirik var cebimde para çok.
Burası esko kırıldı rekor.
Kurulur oyun triptiko olmayın.
Nakarat:
Kaldırın elleri Tripkolic hoplatır.
Hiphop çakrası sevsinde anlatır.
Yanında Arto’lu Madonna çakması.
Çokta fifi lan godumun aptalı.
Acarvesta Verse:
Yow!
Bana bir sorsan tahammülüm bitince ser sefil olur.
Bir bak sözüm özümde anlamazsın embesil.
Tekkenin karambölüm çift taraflıdır benim.
Elimi belime bağlayıpda sakin olmak istedim.
Yow! yow! rap bu deliye az gelir.
Dinlediğin şarkı benim bak içinde .ok benim.
Delinin bu delisisisin mektikibin kepini.
Çok konuştu kancık ahkam.
Elimde var delil.
Ritim kaçıyo lan azcık ritmi bekleyin.
Sigara gibidir öldürür benim disslerim.
Tanımadan niye dissledin diye bir soru sorun.
Elimde silah varken sende bonibonun.
Nakarat X2
Kaldırın elleri Tripkolic hoplatır.
Hiphop çakrası sevsinde anlatır.
Yanında Arto’lu Madonna çakması.
Çokta fifi lan godumun aptalı.





Tripkolic, tripkolic madonna çakması, tripkolic Madonna çakması dinle, tripkolic Madonna çakması şarkı sözü, tripkolic şarkı sözleri, tripkolic şarkıları, tripkolik şarkıları

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top