Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Fundyy Seda Tripkolik Nasıl Bir Şeytanmışsın Sözleri


[Tripkolic]
Sen heybetli sevdamdın
Şimdi söyle içine yandığım
Bu koskocaman sevdamıza
Kimin kirlenmiş elleri değdi
Ve sen beni bırakıp gittin

[Fundyy]
Gönlümde en derinde sızın saklı bilmesende
Haketmedim ben bu sonu nerdesin nerde

[Tripkolic]
Saftı gönlüm belkide aldandım aşk masalına
Bi yolum gitmek istemez bi yolum karanlıkta

[Fundyy]
Şehrimize yağmur yağar karanlık ıslak sokaklar
Dört bir yandan ateş eder senli anılar
Şunu bil sensiz olamam ama yalanlarına kanamam
Kalbimi yerinden atar giderim

[Tripkolic]
Her aşkta yazılan hikaye gibi mutlu sonla bitmedik biz
Her aşkta yazılan efecanfan.blogspot
Gördün mü bak senin eserin herkes güler ağla şimdi
Kadehlerde o sen gidince Rabbim şahit günah gönlüme
Şeytan görsün o yüzünüde sol yanım haram mabedine

[Fundyy]
Yemin ettim ben sana dönemem
Gül yüzüne bir daha gülemem
Kaldıramadım yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını

[Tripkolic]
Yemin ettim ben sana dönemem
Gül yüzüne bir daha gülemem
Kaldıramadım yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını

[Fundyy]
Şehrimize yağmur yağar karanlık ıslak sokaklar
Dört bir yandan ateş eder senli anlılar
Şunu bil sensiz olamam ama yalanlarına kanamam
Kalbimi yerinden atar giderim

[Fundyy]
Yemin ettim ben sana dönemem
Gül yüzüne bir daha gülemem
Kaldıramadım yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını

[Tripkolic]
Yemin ettim ben sana dönemem
Gül yüzüne bir daha gülemem
Kaldıramadım yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını
Nasıl bir şeytanmışsın sen
Harcadın ömrümü sen
Al git artık çaldıklarını yaptıklarını
fundyy nasıl bir şeytanmışsın sözleri,seda tripkolic nasıl bir şeytanmışsın sözleri,funny nasıl bir şeytanmışsın sen şarkı sözü,

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top