Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Tripkolik Umrumda Değil Sözleri

Yar bak sensiz oldu
Her günüme güneş doğdu
Öyle bir unuttum ki
Ayrılık bile gurur duydu
Son sözüm yok ki sana
Mutluluk tuzak kursun hayatına
Köle olsan yollarıma
dönüp bakmam iki yüzlü sırtına
Şimdi herşey yolunda
Mutluluk bile kıskanır ya
Ben demiştim pişman olma
Ama şimdi faydasız
Umrumda değil ne yaptığın
Umrumda mı kiminle yattığın !
O kadar şerefsizsin
Erkekliğini o yolla sandın
Bak şimdi iyi dinle
Hangi yüzüne söyleyeceğimi bilmiyorum ama
Şunu iyi biliyorum ki
Senin varlığın yada yokluğun
Hiçbiri umrumda değil
Ben şimdilerde umut denizinde yüzerken
Ben efecanfan.blogspot
Sen bataklığın denizinde boğuluyorsun biliyorum
Senin zaten varlığın zarar
Hakkında bu ya hayırsızıyla karşılaş inşAllah
Benden alabildiğince aldın cevabını
Umrumda değil umrumda olduğun içinde yazmıyorum sözleri
Kini kusuyorum ulan sana
Senin gibi şerefsize uymadığım için kutluyorum kendimi
Düşüremedin tuzağına
daha ne kadar dibe vuracaksın bilmiyorum
Ama benden sana bir beddua
Şimdi yaşamak değil ölümü tadıcaksın her yokuşta
Nefesin kesilecek ben gelince aklına biliyorum
Ama artık son perde oynandı
Finali sen değil ben yapıyorum
Sana cehennemde kor ateşler diliyorum .
tripkolic umrumda değilsin şarkı sözleri,umrumda değilsin sözleri,seda umrumda değilsin 2013,tripkolik umrumda değilsin sözleri,

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top