Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

Pit10 - Terbiyesiz (Ft. Yunus Emre Frekans) | Müzik Dinle







Pit10 - Terbiyesiz (Ft. Yunus Emre Frekans) Şarkısının Sözleri




Yunus emre:



bir varmıs bir yokmus bunlar hep yalan aslında

var bir küçük canavar dünyanın tam ortasında

coğrafya dersi değil benim bir tespitimdir bu

öğretmenim bir şey diyecem başına yıkılsın okul



pardon ben yokum teenager dinliyor her bokum

ben çok merak ettim öğrenecem neden maldır her koyun

sustur benı denedim olmuyor biliyorum bensiz olmuyor

şok etkisi diyor herkes yunus hep terbiyesiz şeyler yapıyor.



nakarat :

dişini sıkıpta dayan

ouw cok pardon bayan

söyle kim sana kayan

terbiyesiz terbiyesiz



sevimsiz değilim fakat

makyajın cok bayat

gülüyo sana bakan

terbiyesiz terbiyesiz



pit10:

yalanlar pompalansın arabam yolda kalsın

metafor etkiliyosa beynini yaptıgım son parçamsın

kalbi kır aslanlar gibi haykır baydı kılatta mal gibi kaldı

kapasitesi meselesi ruhunu oksayan aynı klansmandanmıyız hayır .



gel gidelim bize dize gelmeyelim önce bi terliyelim

yeter diyelim mermileri doldurup attım bir derbideyim terk edelim

buraları gel gidelim yüze bakıp çözüyorum her niyeti

bana ver diyeti açıkça herkese doğruyu söylüyorum diye ismim terbiyesiz





nakarat :

dişini sıkıpta dayan

ouw cok pardon bayan

söyle kim sana kayan

terbiyesiz terbiyesiz



sevimsiz değilim fakat

makyajın cok bayat

gülüyo sana bakan

terbiyesiz terbiyesiz



frekans:

bir ordan bir buradan çok karıştı benim liste

daha iyisini bulana kadar hep sen iste

kahraman olmak çok zor dünyanın derdi bitmez

sevgilin kafayı çizip seni bitirmek ister



pardon yanıldın bence bıraz aklın karıstı

pesimist hayır yok yok yok bazı kesimler yanlış tanımış

kurtar beni bu durum bana çok bol yoldan cıkan herkese kondom

kovboy alkışlar sana konsol pc alsana hovboy



bir elim askıda bir elim baskıda otobüste

herkesin fiyatı var biliyorum bak karaviste

çitimi ki bak figo fiko fisi otobüste

ben hariç herkes soyunsun terbiyesiz .





nakarat :

dişini sıkıpta dayan

ouw cok pardon bayan

söyle kim sana kayan

terbiyesiz terbiyesiz



sevimsiz değilim fakat

makyajın cok bayat

gülüyo sana bakan

terbiyesiz terbiyesiz

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top