Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>
Fundyy Dinle
Fundyy Ahmet K - Noktamı Koydum Şarkı Sözü

ahmet k

insan bazen birçok şeyini anlatmak ister
içinden çıkaramadığı şeyler vardır
insanoğlu düşünmek ister bi ton derdi vardır hangisini düşünsün
biran gelir öyle bir kitlenirsin ki
anlatamazsın düşünemezsin
çok zor geçiyor sensiz günlerim ardında bi hayal ansızın dalarım
esrar kokuyor yattığım yatağım her seferinde yalnızlık neden
anladım artık geri dönemezsin kalbini tekrar bana veremezsin
bir daha olmaz yemin ederim ama şunu bil yeter seni sevmiştim
kalbini tekrar kazanmak istemem yine benim ol diyemem
günlerim geçiyor sensiz ağlıyorum sen olmasanda dünya dönüyor
insan kendini saklamak ister bizden uzak kalsın orda bi köy
olmaz olsun böyle bir dünya seven insan yaparmı böyle
ben herkesi kendim gibi bildim güvendiğim için kaybettim
aklıma geldiğimde kendimi alkole verdim ayyaş bu beden sahibiyim
ozamanlar takdiri dengem yoktu çok görmeyin canım
ayrılık vaktini getirdim işte olmayacak birşeymi yalnızlık
yalnızlıktan hoşlanır oldum kendimi alkole teslim ettim
işte bu beden farketmeden onun sevdası olmuş bir beden
kafam kırık caddeler bomboş lanet olsun herşey bomboş
kafam almıyor boş ver be canım olmasada olur alkol alıyorum
fundyy
bitmez geceler bitmez yarim yüreğim bilmez
al git anılarımızı şimdi ah bu yürek sancısı bitmez
bitmez geceler bitmez yarim yüreğim bilmez
al git anılarımızı şimdi ah bu yürek sancısı bitmez
ahmet k
hadi sil baştan yaz beni kendimi bile bile mahvederdim
oyuncak bi kalbin efendisiydim yalandan olsun dinle
gittin gideli çok mutluyum sen yoksun ya çok huzurluyum
sen olmasanda döner bu dünya üç günlükmüş geçip gidecek ya
kahpelik son moda bugünlerinde kahpenin anısı kaldı üzerimde
geçmiş gitmiş tek bugünüm kahpelik üstüne yıkılmadı gönlüm
hergün görüyorum yıkılmış halde hergün senin için beddua ettim
mutlumusun peki sorsana kendine haha yıkılmış halde
fundyy
bitmez geceler bitmez yarim yüreğim bilmez
al git anılarımızı şimdi ah bu yürek sancısı bitmez
bitmez geceler bitmez yarim yüreğim bilmez
al git anılarımızı şimdi ah bu yürek sancısı bitmez
ahmet k
geçiyorum günlerim huzura ermişim öyle birşeydi ki ilerde gideni
yanmışım her yürek yerinle dolmuşum bu aşkta burda noktamı koydum
geçiyorum günlerim huzura ermişim öyle birşeydi ki ilerde gideni
yanmışım her yürek yerinle dolmuşum bu aşkta burda noktamı koydum

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top