Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*


Ahmet Enes Ahvâl Albümü 2013 dinle

Ahmet Enes yeni albümü AHVAL ile müzik severlerin karşısına çıkıyor. Cennet isimli şarkısına klip çekildi ve çok yakında televizyon ekranlarında gösterime girecek. Bizlerde albüm tanıtımını sizlere elimizden geldiğince yapacağız. video-soz.blogspot.com adresini takip etmeye devam ediniz..

Ahmet Enes Ahvâl Albümü Şarkı Listesi
Cennet
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Deva
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Sır
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Dön Gel
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Bir Avuç Yalan
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Sevdim
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Çocukluk
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Bak Yaz Gelmiş
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Bir Kadın Sevdim Ama
Söz - Müzik: Ahmet Enes
Sebebim Olma
Söz - Müzik: Ahmet Enes

Ahmet Enes - Cennet - Dinle Video Klip

 
Ahmet Enes - Cennet Şarkı Sözleri

Hani fani bu hayat ümit bağlayamam,
Olması diye oturup ağlayamam,
Gönlü geniş olan sükutu öğrensin
Sevgimi yok yere ele bağlayamam,
Gelir mi diye hayallere sığınamam,
Kemale eren kendinden versin.

Sevdim,kaç kere bilemem,
Yaşadım,yok inkar edemem,
Bıktım,senle baş edemem ben
Zaman, öyle de geçiyor,
Hayat, böyle de bitiyor,
Ama umudum cennetten.

Ben, dalkavuk olanı hizaya getiremem,
Sorma bana, ben görünmezi göremem,
Merak eden kendine yönelsin.
Boş yere kimseyi oyalayıp üzemem,
Geçici şeylere heves edip üzülemem,
Fikrim, hevesimi alt etsin

Ben, gözü görmeyene resim gösteremem,
Değerimi bilmeze,değer öğretemem,
O, önce haddini öğrensin.
Biten sevgiye imrenip özenemem,
Boş sözü duyup,düstur edinemem
Eden, kendine ah etsin.

Bildim,lakin söyleyemem,
Gördüm,ama izah edemem,
Dünya, senle baş edemem ben,
Zaman, öyle de geçecek,
Hayat, böyle de bitecek,
Bitsin,umudum cennetten.



Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top