Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>Ahhhhhhhhhhh Azat Soyadı Bektaş
Ahmet K Aksaray
Ömer Hayal Cash İstanbul Q Records
Yasin Kılıç Bağlar Clon Diyarbakır Çekim Records
Dertler bizde babaaaaaaaaaaaa

Bırakın aşkı meşki mutluluk haram bize bu dünyada
4 ayrı dert anlatıldı bu parçada 4 kardeş geldik yanyana
Zalimlerin inadına ayaktayız lan ayakta

             Azat Verse

Sebepsiz ayrılıkla yaktın içimi kahpece
Yalandı sözlerin ve çekip gittin öylece
Yalancı sevdiğim, söyle haydi sebep ne
Hangi insanoğlu sebep oldu çekip gitmene

Yalancı benliğinle alıp götürdün beni
Ne istedin söyle haydi az mı geldim sevgili
Yalanda olsa sevgi benim hakkım değil mi ?
Ne buldun ellere verdin benim sevgimi

             Ahmet K

Sen mi vardın zor günümde duygularım körkütükken
SArhoşum işte ben bu gece geldi işte tezkere
Diyarbakır'dayım inan kardeşlerimle huzurluyum
Bekle beni Aksaray gecemizle ordayım

Yakar yalan duygular yarım kalmış artılar
Siir'te kaldı güzel yarim en sahte duygular
Duysan bile fark etmiyo askerlikte bitti zaten
SEfası sende kalsın cefasıda burda kaldı

Aksaray'dan Diyarbakır'a Diyarbakır'dan Aksaray'a
Sahte kalbin mutlu olsun biz öyle çok mutluyuz
Geri dönüş yokki  artık bitti masum duygularım
Benliğim ararsan  sakın dönme arkaya

Yarım kaldı aşkımız çekip gittin hayatımadan
İstediğin buydu zalim oysa tezkere gelmez sandın
Bak işte burdayım senin istemediğin duraktayım
O günler bitti yavrum bak mikrofon başındayım

           Ömer Hayal Cash

Bu dünya zalim dünya derdi çekilmez be usta
Her derdin sonrasında yazılan boş bir sayfa
Dinmek bilmeyen bir sızı kalbimin sol yanında
Acıyor lan sol yanım sakın bana bulaşma

Bırak beni boşluğa ve ellerimden sakın tutma
Bi katil gözyaşıyla boğuşurmuş hep baba
Yalan değil çok ağladım ben benimle kalınca
Şimdi eşlik eder benim dostlarım feryadıma

Karanlık düşlerin arkasında dev bir sahnesin
Yıkıl düşlerimden çek git gözüm seni görmesin
Kafam boş değil boşluğa aldırış etmeyesin
Bi gün akla gelirsem sakın ha düşünmesin

Bi düşki sade sen yeterliydi gülümsemen
Senden uzak her gecem yoruldum harbiden
Aniden kafam gidip gelir gülüm seninle
Farkındayım yalanların çocuk değilim ki ben

Gülümseyen bi hasret var dudaklarımın ucunda
SAna dair hiç birşey yok tükür lan suratına
Bana karşı hiç birşeyi sus sus hatırlama
Dönüp bakarsam geri gülümsemem ardına

Yitirdiğimiz bunca seneler koskocaman bir hiçti
Geride kalan hayallerle sarılmış mı şimdi
Savrulduk her seferde şimdi bitti sevgili
Dinmeyen bi hasret var benim sol yanımda gizli

         Yasin Kılıç

Yeter artık bendekide dert dayanımıyorum
Neden bütün dertler benim boynumda
Gülmeyecek miyim bu dünyada isyan var
ARtık yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Yeter Allah'ım yeter gücüm kalmadı artık
Kurban olam al canımı zor geliyor ayrılık
Ayırdılar kalbimizi aşka henüz doymadık
Yazık oldu sevdiğim ikimize çok yazık

Benim dokunmadığım ellere bir başkası
Dokunmasın dayanamam bırakma aşkısı
Unutturmasın beni ellerin yabancısı
Sol yanımda kalsın hep yokluğunun sancısı

Ben dokunmadım sana kıyamadım bakmaya
Şimdi hazırlıklısın sen bir bak buraya
Mutlu olduğun bir gün gelirsem lan aklına
Sakın dökme gözyaşı benim için ağlama

Mutluluk haramsa suç benim mi söyleyin ?
Kaderim bu kalsın şimdi ben harabeyim
Gözlerinden uzak yerde bilinmez bir haldeyim
Taş basayım bağrıma söyle lan ne edeyim . !

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top