Chatpir.com kamerali sohbet
///////////////////En iyi kamerada sohbetler sizlerle >>>> */*/ Rap Sohbet Kameralı Sohbet Sitesi 488// *-*

type='html'>ömer hayalcash şarkı sözleri

hayalcash



HayaL CasH Arabesk Rap Şarkı Dinle



Mazimi bana kaybettim ben kendimi
Sen yoksun ya yarim feryadım hiç dinmedi
Dermanım kalmadı sende bırak git beni
Al canım  duydukları yalancısın sevgili
Bunlar hep senin eserin evet bi serseri
Sende bırak git beni istemem artık sevgini

Yaşamamın tek sebebi sendin işte sevgilim
Sende gittin işte benden bu hayatı neyleyim
Son sözlerin kurşun gibiydi mutlumusun sevgilim
Huzuru bulamadı bu deli hala senin eserin

Yokluğunda gecelerce paramparça bileklerim
Faça çektim hayatıma sensiz ben bir hiçim
Yoksun işte söyle yarim şimdi hangi eldesin
Harcanırsın başka elde gitmeseydin sevgilim

Seni senle yaşamak varken neden beni bıraktın
Hiç mi acımadın bu aşka yalancısın sen aşkım
Orda burda onla gezdin bir gün bile sormadın
Şimdi söyle vefasız bu kadarmıydı senin aşkın

Başka eller cazip geldi yalan mı söyle ?
Gezdirmedik ki dilden dile sikmedik ki şöyle
Aşkıma ihanetini ekledin sen gecelerce
Bıraktın gittin işte ben sevmiştim harbidende

Anlatsın gözlerim gözler yalan söylemez
Giden gitti bir kere elbet geri dönemez
Kuruntuydu bu aşk yalansın sen şerefsiz
Yıkıl önümden kahpe o gözlerin artık hiç

Sorma artık beni bana kaybettim ben kendimi
Cigara kubar bağımsal bunalımın eseri
Bu genç yaşta derbeder hayal cash yaptın beni
Allah'tan bul sen hesabını siktir ol git sevgili

Bugün bi devrim başlattım şu ufacık kalbimde
Koca bir hiç olmayı başardım en sonunda
Gözün aydın bittin bende
Ne gülüşünü seviyorum artık ne gözlerini
Nede sana dair ne varsa hiç birini
Kim olursan ol artık bu sevgiyi hak etmiyorsun
Sende sende içimde bitenlerden oldun ya
Sana binlerce kez helal olsun. Helal olsun !

Yorum Gönder

Yasal Uyari

Eser Sahipleri ve İletişim.

 RapSohbet kameralı sohbet sitemiz hakkında yasal uyarımızı lütfen dikkate alınız. Öncelikle kameralı sohbet sitemiz tamamen ücretsiz olup. Hiç bir ücret alınmadan ücretsiz eğlence amaçlı kurulmuştur.

 Sitemiz tamamen tanıtım amaçlıdır. Hiçbir ticari amaç gütmemektedir. Sitemizdeki yayınlanan videolar youtube tabanlı videolardır ve sorumluluk youtube sitesindeki yayıncılara aittir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir. Sitemiz, 5651 sayılı yasada tanımlanan “yer sağlayıcı” olarak hizmet vermektedir. İlgili yasaya göre, site yönetiminin hukuka aykırı içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebeple, sitemiz “uyar ve kaldır” prensibini benimsemiştir. Telif hakkına konu olan eserlerin yasal olmayan bir biçimde paylaşıldığını ve yasal haklarının çiğnendiğini düşünen hak sahipleri veya meslek birlikleri, maresalhakan@gmail.com mail adresinden bize ulaşabilirler.Hoş sohbetler dilerim.

Popüler Yayınlar

 
Top